شیائومی

معرفی میکس فولد ۳ توسط شیائومی

معرفی گوشی هوشمند تاشو شیائومی با نام میکس فولد ۳ توسط یکی از مدیران ارشد این شرکت تایید شد

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شرکت چینی شیائومی زمان مناسبی را برای معرفی نسل بعدی گوشی تاشو خود تعیین کرد. پیش از این شاهد انتشار شایعات مختلف درباره زمان معرفی آن بودیم. یکی از مدیران ارشد این شرکت با نام لو ویبینگ در ویبو فی شیائومی میکس فولد ۳ را با سخت‌افزار قوی‌تر تایید کرد. وی تولید این گوشی را مدیون پیشرفت‌هایی در سیستم تولید جدید این شرکت دانست.

وی زمان رونمایی از میکس فولد ۳ را در ماه آگوست اعلام کرد. البته ممکن است در این تاریخ تنها نسخه چینی این گوشی تاشو رونمایی شود. زیرا احتمالا این گوشی تنها در نسخه چینی عرضه شده و در بازارهای جهانی فروخته نخواهد شد.

نوشته های مشابه

بیش از این گزارش‌هایی در رابطه با حالت منعطف میکس فولد ۳ شیائومی منتشر شد که نشان می‌داد این گوشی نسبت به نسخه قبلی ارتقای سخت‌افزاری بسیاری دریافت کرده است. زیرا در گوشی قبلی مدل لولاهای به کار رفته ‌نمیتوانست در هر زاویه‌ای ثابت باقی بماند.

طی گزارش‌های منتشر شده در مورد نسل بعدی گوشی تاشو شیائومی، این دستگاه از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد. این باتری از شارژ سیمی ۱۲۰ وات و شارژ بیسیم ۵۰ وات پشتیبانی خواهد کرد.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا