بازی

معرفی بهترین بازی‌ های رایگان اندروید/ تجربه یک بازی لذت بخش بدون خرید درون برنامه ای!

ما در این گزارش قصد داریم با بهترین بازی های رایگان اندروید را به شما معرفی کنیم تا بتوانید راحت و بدون انجام خریدهای درون برنامه ای بازی کنید.

در زیر فهرستی از بهترین و برترین بازی های رایگان اندروید به همراه توضیحی مختصری از بازی آمده است.

بازی Alto’s Odyssey

بازی Alto’s Odyssey یک یکی از بهترین بازی‌ های رایگان اندروید است. از ویژگی‌های آن مکانیک ساده، گرافیک زیبا و سبک آرامش بخش آن است. بازیکنان در این بازی باید با پرش‌های کوتاه از برخورد با موانع جلوگیری کنند.

بازی Alto’s Odyssey یک بازی در سبک دوندگی و RUN است و در آن نقش شخصیتی اسکی سوار را ایفا می کنید؛ با پیشروی بی نهایت در بیابان حاصل خیز انواع و اقسام موارد مربوط به یک اکوسیستم پویا مثل تپه‌های قدیمی، معابد، دره‌ها و از این دست موارد را کشف کنید! در مسیر حرکت تان سکه هایی وجود دارد که با جمع آوری ان ها قادرید آیتم های جدید را بخرید یا کارکتر را ارتقا دهید! اگر از دوستداران بازیهای سبک دوندگی هستید و دوست دارید یکی از زیباترین بازیهای این سبک را تجربه کنید به هیچ وجه بازی پیش رو را از دست ندهید!

بازی رایگان اندروید Alto’s Odyssey

بازی آسفالت ۹: افسانه‌ها

بازی آسفالت ۹ یکی از محبوب‌ترین بازی‌های اتومبیلرانی مسابقه‌ای است. Asphalt ۸: Airborne و Asphalt Xtreme بزرگترین سری‌های این بازی بودند. با این حال، Asphalt ۹: Legends در جولای ۲۰۱۸ منتشر شد. این جدیدترین بازی این مجموعه است که شامل ۵۰ اتومبیل، یک سری چالش‌ها و یک سری مطالب برای بازی می باشد.

طیف گسترده ای از ماشین های رویایی از برندهای مشهوری چون Ferrari، Porsche، Lamborghini و W Motors در بازی آسفالت 9 حضور دارند که قادرید با سوار شدن بر انها در مکان های منحصر به فرد از سراسر جهان به مسابقات ماشین سواری مشغول شوید! قرار است با نصب Asphalt 9: Legends برروی اندرویدی تان یک بازی کنسولی خارق العاده را تجربه کنید ؛ طراحی واقعی ماشین ها، جزئیات زیاد مکان ها و ساخت فوق العاده اش بهترین بازی ریسینگ را برای تان به ارمغان می اورد! اگر از علاقه مندان به بازیهای ماشین سواری هستید بدون شک Asphalt 9: Legends با طراحی، ساخت و گیم پلی بی نظیرش شما را شگفت زده می کند.

بازی آسفالت ۹: افسانه‌ها

بازی Brawl Stars

جدال ستارگان (براول استارز) بازی اکشن فوق العاده زیبا و محبوب از کمپانی سوپرسل (Supercell) خالق بازیهای کلش آو کلنز، هی دی، کلش رویال و بوم بیچ برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است و یکی دیگر از بهترین بازی‌ های رایگان اندروید لقب دارد. این یک نزاع و جدال با عناصر چند نفره آنلاین و همچنین برخی از عناصر MOBA است.

در بازی Brawl Stars شما با کاربران آنلاین از سراسر جهان به رقابت می پردازید، رقابت های فوق العاده مهیج و کم نظیر آن هم در نبردهای 3v3 ! طیف گسترده ای از قهرمانان با قدرت های مختلف و منحصر به فرد در بازی وجود دارد که می توانید از ان ها در نبردهای تان استفاده کنید.

بازی رایگان اندروید Brawl Stars

بازی Call of Duty: Mobile

بازی ندای وظیفه: موبایل جدیدترین نسخه از بازی معروف کال آو دیوتی Activision Publishing برای اندروید است که به صورت رایگان عرضه شده است. همه شخصیت ها، سلاح ها و دیگر ویژگی های نسخه های قبل کال آو دیوتی به همراه چند ویژگی جدید در این بازی آورده شده است تا تجربه بهترین بازی چند نفره آنلاین را در دستگاه اندرویدی تان به ارمغان بیاورد. چندین حالت مختلف از جمله PVP پنج نفره، حالت زامبی و … در بازی گنجانده شده که قادرید از میان ان ها یکی را انتخاب کنید و برای ساعت ها در دنیای بی نظیر Call of Duty غرق شوید!

اگر از علاقه مندان و دوستداران بازیهای اکشن، تفنگی و علی الخصوص بازیهای کال او دیوتی هستید بدون شک ندای وظیفه: موبایل با یک ساخت خوب نظرتان را جلب میکند و ارزش امتحان کردن را دارد

Call of Duty: Mobile

بازی Critical Ops

بازی Critical Ops در میان نسل جدید تیراندازان اول شخص است و یکی از بهترین‌ها در این زمینه است. در این بازی، با تروریست‌ها در سطوح مختلف در شهر مبارزه خواهید کرد یا اگر بخواهید می‌توانید در آن تروریست باشید.

با نصب Critical Ops برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان؛ یک بازی حادثه ای کاملا جدی در سبک تیراندازی و از زاویه دید اول شخص را به ارمغان خواهید آورد که در آن باید هم سرعت عمل بالایی داشته باشید و هم از مهارت های تاکتیکی خود استفاده کنید و دشمنان را یکی پس از دیگری از بین ببرید!

جذابیت بازی Critical Ops در آن است که شما هم می توانید در یک عملیات خطرناک در نقش نیروهای ضد تروریست با تروریست ها بجنگید و هم در نقش تروریست ها بازی کنید و همه جا را به ویرانی بکشید!

بهترین بازی اندروید Critical Ops

بازی Legends of Runeterra

بازی Legends of Runeterra یک بازی دوئل کارتی مشابه Hearthstone است. در این بازی اندروید مهارت، خلاقیت و زیرکی موفقیت شما را تعیین می کند. قهرمانان خود را انتخاب کنید و کارت های مناطق مختلف را که هر کدام سبک خاص خود را دارند ترکیب کنید سپس یک عرشه عالی بسازید. استراتژی خود را بسازید و آن را آزمایش کنید. همه چیز در مورد انتخاب هایی است که انجام می دهید و خطراتی هست که می پذیرید. هر حرکتی مهم است زیرا هر عملی واکنشی دارد و همه چیز به شما بستگی دارد می توانید واکنش نشان دهید و مقابله کنید که در این صورت حریف نیز با شما چنین کاری انجام می دهد.

Legends of Runeterra

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا