اخبار روزتوییتر

متا در حال توسعه شبکه اجتماعی رقیب توییتر

از زمان آغاز مدیریت ماسک در توییتر بخشی از کارکنان این شرکت توییتر را ترک کرده اند. به طوری که اکنون جای خالی یک شبکه اجتماعی شبیه به توییتر بسیار احساس میشود. شایعاتی اخیرا منتشر شد چه نشان می دهد متا در فکر راه اندازی یک شبکه اجتماعی شبیه به توییتر است

از زمان آغاز مدیریت ماسک در توییتر بخشی از کارکنان این شرکت توییتر را ترک کرده اند. به طوری که اکنون جای خالی یک شبکه اجتماعی شبیه به توییتر بسیار احساس میشود. شایعاتی اخیرا منتشر شد چه نشان می دهد متا در فکر راه اندازی یک شبکه اجتماعی شبیه به توییتر است.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، متا روی یک پلتفرم جدید به عنوان رقیب توییتر کار می کند. لیا هابرمن، متخصص بازاریابی دیجیتال در مورد اپلیکیشن متا می گوید این اپلیکیشن با هدف رقابت با توییتر توسعه می یابد. این برنامه اکنون در مراحل پایانی قرار دارد و احتمالا در اواسط تابستان رونمایی خواهد شد. به گفته وی متا با محتواسازان نیز دیدار داشته و در مورد ویژگی های این شبکه اجتماعی جزئیاتی ارائه کرده است.

یکی از محتواسازان به هابرمن صحبت کرده و گفته است این اپلیکیشن که نام اینستاگرامی برای افکار شما روی آن گذاشته شده است شباهت زیادی به اینستاگرام دارد.

متا پلتفرم جدید خود را به صورت غیرمتمرکز عرضه می کند. احتمالا این اپ از پارامترهای فعلی اینستاگرام برای فعال سازی استفاده خواهد کرد. به عنوان مثال کاربرانی که یک پروفایل اینستاگرام داشته باشند با استفاده از همان می توانند وارد اپلیکیشن جدید شوند. تمام اطلاعات مانند. اطلاعات کاربری و بیو نیز قرار است به این برنامه منتقل شود. به گفته هابرمن حتی اکانت های بلاک شده نیز به این اپلیکیشن منتقل میشوند. این شبکه اجتماعی غیرمتمرکز قابل یکپارچه شدن با پلتفرم Mastodon را نیز خواهد داشت.

در گزارش منتشر شده اعلام شد این پلتفرم در هر پست امکان انتشار ۵۰۰ نویسه را خواهد داشت. این مقدار کمتر از پست های معمولی اینستاگرام و بیشتر از پست های معمولی توییتر است.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا