تلفن همراهشیائومی

پشتیبانی ساعت های هوشمند شیائومی از شارژ بی سیم

اخبار منتشر شده از شرکت شیائومی نشان می دهد که ساعت های هوشمند شیائومی که در مدل های مختلفی می باشند، از شارژ بی سیم پشتیبانی می کنند.

بر اساس این گزارش، تمام ساعت‌های Mi موجود تاکنون با استفاده از یک شارژر داک مغناطیسی قابل شارژ بوده و هستند. همچنین اطلاعات جدید منتشر شده درباره ساعت های هوشمند شیائومی نشان می دهد که این شرکت روی ساعت هوشمند جدیدی کار می‌کند که ازشارژ بی سیم پشتیبانی می‌کند.

جزئیات جدید منتشر شده درباره ساعت

شایان ذکر است، تصویر زیر که توسط Digital Chat Station به اشتراک گذاشته شده مربوط به صفحه توسعه دهنده نسخه اخیر MIUI است. در بالای این تصویر جمله شارژ معکوس بی سیم به زبان چینی نوشته شده و تصویری از ساعت هوشمند روی پنل پشتی یکی از تلفن‌های همراه این شرکت دیده می‌شود.

در متن این تصویر آمده است: “لطفاً وسایلی را که از شارژ بی سیم Qi پشتیبانی می‌کنند (تلفن‌های همراه، دستگاه‌های پوشیدنی و غیره) در قسمت پشت تلفن خود قرار دهید. ” در ادامه دکمه‌ای دیده می‌شود که از آن می‌توان جریان شارژ معکوس را در صورت نیاز متوقف یا دوباره آغاز کرد. متن چینی که در ادامه آمده نیز می‌گوید: “وقتی شارژ تلفن به ۶۰ درصد برسد، شارژ معکوس بی سیم متوقف می‌شود. ”

ساعت های هوشمند شیائومی

بر اساس اخبار منتشر شده، شرکت شیائومی از ساعت هوشمند خود به نام Mi Watch که مجهز به Snapdragon Wear 3100 است، در نوامبر ۲۰۱۹ به عنوان اولین ساعت هوشمند این شرکت رونمایی کرد. همچنین نسخه دیگری از این ساعت با نام Mi Watch Color در ژانویه در چین راه اندازی شد و ساعت Mi Watch Revolve در بازار‌های دیگر از جمله هند عرضه شد. احتمالاً ساعت هوشمند آینده به عنوان جانشین Mi Watch وارد بازار خواهد شد.

گزارش های حاکی از آن است که شرکت شیائومی در حال ساخت ساعتی هوشمند ویژه کودکان، با نام MITu Children’s Learning Watch 5X، است که گواهی بلوتوث SIG را دریافت کرده است. شواهد نشان می دهد که این گوشی از بلوتوث ۴.۲ پشتیبانی می‌کند و قرار است، جایگزین MiTu Kids Watch 4X خواهد شد.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا