اپلاخبار روزهوش مصنوعی

شرکت چینی از اپل شکایت کرد

بایدو از اپل و توسعه دهندگان اپلیکیشن به خاطر برنامه‌های ربات جعلی Ernie شکایت کرد

رویترز، غول موتور جستجوی چینی بایدو، علیه توسعه دهندگان برنامه های مربوط اپل به دلیل کپی های جعلی برنامه ربات Ernie خود که در فروشگاه برنامه اپل موجود است، شکایت کرد.

این ربات با هوش مصنوعی این شرکت که ماه گذشته راه اندازی شد، به عنوان نزدیک ترین پاسخ چین به چت بات توسعه یافته ایالات متحده (ChatGPT) معرفی شده است.

بایدو گفت که در دادگاه پکن علیه توسعه دهندگان برنامه های تقلبی این ربات و شرکت اپل شکایت کرده است. بایدو در بیانیه‌ای که اواخر روز جمعه در حساب رسمی وی چت «Baidu AI» خود منتشر کرد، گفت: «در حال حاضر، Ernie هیچ برنامه رسمی ندارد.» این شرکت همچنین عکسی از پرونده دادگاه خود منتشر کرد.

این غول جستجوی چینی گفت تا زمان اعلام رسمی شرکت ما، هر برنامه Ernie که در اپ استور یا فروشگاه های دیگر می بینید جعلی است.

جستجوی رویترز در روز شنبه نشان داد که هنوز حداقل چهار برنامه با نام چینی ربات Ernie وجود دارد که همگی در اپ استور اپل جعلی هستند.

ربات Ernie فقط برای کاربرانی در دسترس است که برای دریافت کدهای دسترسی اقدام کرده و آن را دریافت می کنند. بایدو در بیانیه خود نسبت به افرادی که کدهای دسترسی را می فروشند هشدار داد

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا