اخبار روز

ساخت ایموجی جدید توسط ایموجی پدیا

انتشار نسخه ایموجی ۱۵.۱ برای کاربران توسط کنسرسیوم یونیکد تایید شده و قرار است در آینده کاربران از ایموجی‌های جدید استفاده کنند

ایموجی پدیا در گزارشی اعلام کرد قرار است ایموجی‌های جدید با طرح‌هایی از قبیل تکان دادن سر در حالت افقی یا به صورت عمودی، ققنوس، ایموجی قارچ قهوه‌ای و زنجیر پاره شده به ایموجی‌های قبلی اضافه شود. در این ایموجی‌ها طرح‌های جدیدی دیده می‌شود که یکی از آنها مربوط به فرد روی ویلچر است.

وب سایت ایموجی پدیا تمامی طرح‌های جدید را به صورت فهرست در سایت خود قرار داده و کلیه علاقمندان می‌توانند پیش از انتشار آنها را مشاهده کنند.

به نظر می‌رسد ایموجی‌های جدید به اندازه کافی جالب بوده و می‌توانند توجه کاربران را به خود جلب کنند. همچنین ایموجی ققنوس یکی از ایموجی‌های جدید است که می‌تواند تبدیل به محبوب‌ترین ایموجی شود. البته توجه به این نکته بسیار ضروری است که با وجود انتشار ایموجی‌های جدید امکان استفاده از آن تا ماه‌ها بعد وجود ندارد. را باید منتظر ماند تا شرکت‌های تولید کننده موبایل از جمله اپل و مایکروسافت از این ایموجی‌ها در گوشی‌های خود استفاده کنند.

هنوز مشخص نیست ایموجی‌های جدید به طور رسمی چه زمانی منتشر خواهند شد. بنابراین نمی‌توان به طور کامل زمان معینی را برای دسترسی کاربران به طرح‌های جدید اعلام کرد.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا