تلفن همراهشیائومی

رونمایی از گوشی Xiaomi Redmi K50 تا پایان 2021

شرکت شیائومی در ادامه روند رو به رشد خود در تولید گوشی های هوشمند، اینبار قصد دارد تا پایان سال 2021 از گوشی Xiaomi Redmi K50 خود رونمایی کند.

بر اساس گزارشی که سایت AndroidAuthority منتشر کرده است، اخیرا لو وی بینگ در حساب شخصی خود از علاقمندان به گوشی های شیائومی پرسید که دوست دارند چه امکاناتی یه محصولات سری K50 اضافه کنند.

این پست مدیر ردمی نشان می دهد که شرکت شیائومی قصد دارد تا محصولات سری ردمی K۵۰ روانه بازار کند و این صحبت‌ها و اطلاعات فاش شده در این زمینه نشان می‌دهد که مدل جدید شیائومی از نظر عملکرد در مقایسه با محصولات پیشین بهینه‌تر است و شامل بهبود عملکرد گوشی‌های هوشمند در زمینه‌ی عکاسی، فیلم‌برداری، شارژ سریع و کیفیت صفحه‌نمایش می‌شود.

گوشی Xiaomi Redmi K50 

به نظر میرسد یکی از بخش هایی که قطعا با بهبود و افزایش کارایی همراه خود بود، موضوع شارژ گوشی است. با توجه به اینکه آخرین محصول شیائومی با سرعا شارژ 35 وارد بازار شده است و محصولات رقیب با سرعت شارژ ۵۰ و ۶۵ وات راهی بازار شده‌اند. بنابراین سریع‌ترین شدن فرایند شارژ گوشی‌های ردمی K50 یکی از ویژگی‌های مورد انتظار کاربران محسوب می‌شود.

شارژ سریع گوشی Xiaomi Redmi K50

البته امکان افزایش سرعت شارژ باتری به معنی این نیست که سری ردمی K۵۰ از باتری با ظرفیت بیشتری استفاده کند. در واقع امکان دارد ظرفیت باتری‌ها نسبت به سری ردمی K۴۰ تغییر نکند و تنها سرعت شارژ آن افزایش یابد؛ بنابراین محصولات سری ردمی K۵۰ از فناوری شارژ ۵۰ وات یا حتی ۶۵ وات برخوردار شوند.

شایان ذکر است، تلفن های هوشمند  امروز به عنوان جزئی جدایی ناپذیر و همراه همیشگی انسان در تمام جنبه‌های زندگی است و هر لحظه در صنعت گوشی‌های هوشمند شاهد تحولات گسترده‌ای چه در زمینه شکل و قالب آن‌ها و چه در نحوه طراحی و امکانات و ویژگی‌های این وسیله پرکاربرد هستیم.

همچنین، برند‌های مختلفی در عرصه تولید و یا توسعه و ارتقای گوشی‌های هوشمند و‌مدرن در دنیا فعالیت دارند از جمله سامسونگ، اپل و شیائومی که به تازگی علاقه‌مندان فراوانی در بازار پیدا کرده است.

استفاده از گوشی‌های مدرنی، چون مدل جدید شرکت شیائومی در بهبود عملکرد انسان‌ها در محل کار و همین طور زندگی شخصی شان به طبع تاثیر مستقیمی خواهد داشت تا جایی که بیشتر مردم از گوشی در طول روز بیشتر از چند ساعت استفاده می‌کنند و به نوعی ابزار کارشان است. از این رو، اگر موبایلی که در اختیار آن هاست به آپشن های مختلفی مجهز باشد و از نرم‌افزار‌های گوناگون و متنوع پشتیبانی کند سطح کاری افراد نیز متناسب با آن پیشرفت خواهد کرد و خروجی کار باب میل سازمان مطبوع خواهد بود.

 

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا