اپلاخبار روزفناوری

رایگان شدن اپلیکیشن Chat GPT برای کاربران iOS

شرکت OpenAI اپلیکیشن چت بات هوش مصنوعی خود را برای کاربران iOS منتشر کرد. این شرکت اعلام کرد به زودی نسخه اندروید این چت بات نیز عرضه خواهد شد

شرکت OpenAI اپلیکیشن چت بات هوش مصنوعی خود را برای کاربران iOS منتشر کرد. این شرکت اعلام کرد به زودی نسخه اندروید این چت بات نیز عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپلیکیشن ChatGPT اکنون به صورت رایگان در اختیار کاربران آیفون قرار خواهد گرفت. به گفته شرکت سازنده این اپ شامل قابلیت هایی مانند مدل ورودی صوتی مبتنی بر شناسایی گفتار و همگام سازی تاریخچه چت وب با موبایل خواهد بود. در خال حاضر کابران ایالات متحده به این اپلیکیشن دسترسی دارند و به زودی کاربران در سراسر جهان نیز از آن بهره مند خواهند شد.

پیش از این OpenAI در مورد برنامه خود برای انتشار این اپلیکیشن خبری منتشر نکرده بود. اما به نظر می رسد محبوبیت بالای این چت بات باعث شد تا وجود این اپ منطقی باشد. اپلیکیشن موبایلی ChatGPT برای کاربران آیفون به صورت رایگان است. البته نسخه پلاس همانند نسخه وب با قابلیت بیشتر و هزینه ماهانه ۱۹.۹۹ دلار در دسترس خواهد بود.

کاربران نسخه پلاس پاسخ های خود را سریع تر دریافت خواهند کرد. همچنین قابلیت های جدید GPT-4 زودتر در اختیار آنها قرار می‌گیرد. در بیانیه شرکت OpenAI به ویژگی هایی مانند دریافت پاسخ فوری بدون تبلیغات، امکان دستیابی به توصیه های فوری در مورد سفر، آشپزی و … افزایش بهره وری و فرصت های یادگیری برای کاربران آیفون اشاره شده است.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا