شبکه های اجتماعیواتس آپ

مشکل واتس آپ با گوشی‌های جدید سامسونگ

بر اساس گزارش سایت sammobile، برخی از کاربران سری های جدید گوشی های سامسونگ از مشکل واتس آپ با اندروید 11 روی گوشی های خود خبر دادند.

کاربران سری Galaxy S۲۱ توضیح داده‌اند که با مشکل مرور پیام‌های خود در WhatsApp از طریق تلفن‌های سامسونگ از جمله عدم توانایی ارسال یا دریافت پیام از طریق دسک تاپ در این برنامه مواجه هستند.

دارندگان گوشی‌های Galaxy S ۲۱، Galaxy S ۲۱ + و Galaxy S ۲۱ Ultra با اشاره به مشکل واتس‌آپ گوشی های سامسونگ تاکید کردند که قادر به استفاده از سرویس WhatsApp در تلفن‌های خود نیستند. و با مشکل مرور پیام‌های خود در WhatsApp از طریق تلفن‌های سامسونگ از جمله عدم توانایی ارسال یا دریافت پیام از طریق دسک تاپ در این برنامه مواجه هستند.

مشکل واتس‌آپ گوشی سامسونگ

مشکل کاربران گوشی های جدید سامسونگ این است که هنگام اتصال تلفن به کامپیوتر برای مرور پیام‌های خود، از طریق نسخه‌های وب و دسک تاپ، پیامی برای آن‌ها ارسال می‌شود که در متن پیام نوشته است: «اتصال شما با اینترنت قطع است.»

مشکل واتس آپ با اندروید 11

کاربران این گوشی ها می‌گویند که این برنامه در تلفن‌های آن‌ها اغلب هنگام کار در وب با تلفن هوشمند قطع می‌شود.

برخی گزارش‌های فنی حاکی از آن است که علت اصلی بروز این مشکل به دلیل بهینه سازی باتری سامسونگ باشد. سامسونگ برای بهینه سازی مصرف باتری، برنامه های بلا استفاده را پس از بسته شدن گوشی در حالت خواب قرار می دهد و این موضوع باعث مشکل در حالت وب و موبایل واتس آپ می شود. چرا که با بسته شدن واتس آپ در گوشی، عملا دسترسی این اپلیکیشن به حالت وب مسدود می شود.

علی‌رغم غیرفعال کردن ویژگی بهینه سازی باتری، امکان فعالیت شبکه در پس زمینه حتی در حالت صرفه جویی در مصرف باتری و نصب مجدد WhatsApp در تلفن‌های هوشمند Galaxy S۲۱، مشکل قطع ارتباط با برنامه همچنان پابرجاست و اکثر کاربران از دستگاه‌های Galaxy S ۲۱ و Galaxy S ۲۱ Ultra و حتی کاربران Galaxy Z Fold ۲ تاشو با همین مشکل روبه‌رو هستند.

طبق گفته کاربران این گوشی ها، این مشکل واتس آپ با اندروید 11 سامسونگ شدت یافته است و به نظر می‌رسد برخی از گوشی‌های اندرویدی رقیب نیز با همین مشکل روبه‌رو هستند.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا