بازی

خدایان یونان باستان به بازی فورتنایت می‌آیند

شخصیت‌هایی مثل زئوس، هادس، مدوسا و سایر خدایان یونان باستان به فصل جدید بازی فورنتایت اضافه می‌شوند.

فورنتایت با فصل بعدی خود، گیمرها را به دنیای قدیم خواهد برد. اپیک گیمز فصل دوم از بخش پنجم بازی بتل رویال محبوبش را با نام Myths & Mortals معرفی کرده است که در آن توجه ویژه‌ای به اساطیر یونان باستان دارد. این یعنی می‌توانید به‌عنوان خدایان یونان باستان در بازی حضور داشته باشید، در کوه المپ بجنگید و از صاعقه‌ی زئوس استفاده کنید.

نقشه‌ی فصل جدید فورنتایت شامل تعدادی مکان اساطیری ازجمله کوه المپ و دنیای زیرزمینی می‌شود. بازیکنان می‌توانند قدرت‌ها و آیتم‌های جدید مرتبط با اساطیر یونان ازجمله بال‌های ایکاروس و رعد زئوس را نیز جمع‌آوری کنند. این دو آیتم به‌ترتیب امکان پرواز و پرتاب صاعقه به‌سمت هدف را دراختیار گیمرها قرار می‌دهند. علاوه‌بر این سلاح جدیدی به‌نام Chains of Hades به‌زودی به بازی اضافه خواهد شد.

فصل جدید فورنتایت مثل همیشه امکان خرید Battle Pass ویژه را دردسترس گیمرها قرار می‌دهد که قفل برخی خدایان یونان باستان ازجمله آفرودیت، مدوسا و موارد دیگر را باز می‌کند. در ادامه‌ی فصل، شخصیت‌های دیگری مثل Korra از Avatar: The Last Airbender نیز قابل بازشدن خواهد بود.

با انتشار فصل پنجم فورتنایت، Myths & Mortals تغییر بزرگی در این بازی ایجاد می‌کند. درحالی‌که بخش بتل رویال فورتنایت همچنان بسیار محبوب است، انتشار فصل جدید، این بازی را به پلتفرمی برای لذت بردن از بازی‌های دیگر تبدیل کرده که ازجمله می‌توان به لگو فورتنایت، راکت ریسینگ و فورتنایت فستیوال اشاره کرد.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا