هوش مصنوعی

تبدیل ابزار متن به ویدئو با هوش مصنوعی

با یک پلتفرم محبوب هوش مصنوعی می‌توان محتوای متنی را به ویدئوهای خیره کننده تبدیل کرد

لومن5 نرم افزاری است که بهترین استفاده را برای ایجاد ویدئوهای جذاب دارد. این نرم افزار با استفاده از هوش مصنوعی به همراه امکانات و توانایی های نرم افزار ویرایش ویدئو قدرت گرفته است.

می توانید با مراجعه به وب سایت لومن5 در آدرس www.lumen5.com  ثبت نام کنید. هنگامی که در صفحه اصلی هستید، روی دکمه Sign up در گوشه سمت راست بالای صفحه یا Sign up free در وسط کلیک کنید.

لومن5سه طرح قیمت گذاری مختلف ارائه می دهد: رایگان، پریمیوم و بیزینس.
طرح رایگان ویژگی‌های اساسی مانند دسترسی محدود به کتابخانه رسانه، واترمارک روی ویدئوها و کیفیت ویدئوی 480p را ارائه می‌دهد. طرح‌های ممتاز و تجاری ویژگی‌های پیشرفته‌تری مانند دسترسی نامحدود به کتابخانه رسانه، انتقال ویدئو با کیفیت بالا و عدم وجود واترمارک روی ویدئوهای شما ارائه می‌دهند. طرحی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازها و بودجه شما مطابقت دارد.
پس از ثبت نام و ورود به سیستم، به داشبورد لومن5 هدایت خواهید شد. اینجا همان جایی است که شما شروع به ایجاد ویدئوهای خود می کنید.
ساخت ویدئو با لومن5
برای ایجاد یک وئدیو با لومن5، با انتخاب دکمه « New video» در داشبورد شروع کنید.
در این مرحله یک الگو را انتخاب کنید. این مرحله اختیاری است بنابراین می‌توانید الگوی دلخواه خود را انتخاب کنید یا از این مرحله بگذرید.
مرحله تبدیل متن به ویدئو: ما در حال ایجاد کلیپ های متن به ویدئو هستیم پس گزینه « Transform your text into the video with AI script composer» را انتخاب کنید.

در مرحله بعد می‌توانید URL یک وبلاگ را برای ایجاد یک ویدئو در آن جای‌گذاری کنید یا یک متن دلخواه برای ایجاد ویدئوی خود جای‌گذاری کنید.
پس از افزودن محتوای خود، مطابق شکل زیر بر روی دکمه «Continue with AI» کلیک کنید.

لومن5 پلتفرم قدرتمند و کاربرپسند برای ایجاد ویدئو است که می تواند به افراد کمک کند محتوای متنی خود را به ویدئوهای خیره کننده تبدیل کنند. رابط کاربری آسان و کتابخانه رسانه ای گسترده آن باعث می شود تا در عرض چند دقیقه ویدئوهایی با ظاهر حرفه ای ایجاد شوند. لومن5 برای افرادی مانند بازاریاب ها، تولید کنندگان محتوا یا صاحبان کسب و کار کوچک، ابزار ارزشمندی است.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا