اخبار روزبازی

بازی Resident Evil 7 برای آیفون و آیپد عرضه خواهد شد

کپکام خبر از انتشار بازی Resident Evil 7 برای محصولات اپل و توسعه عنوان جدید برای آیفون داده است.

اپل در کنفرانس WWDC از iOS 18 همراه با قابلیت جدید Game Mode رونمایی کرد که اجرای روان‌تر بازی‌ها را در پی دارد. همین موضوع باعث شده تا آیفون پذیرای عناوین جدیدتری باشد که یکی از آنها، بازی محبوب Resident Evil 7: Biohazard خواهد بود.

جزئیات انتشار Resident Evil 7: Biohazard برای آیفون

کپکام، سازنده سری بازی‌های سبک ترسناک Resident Evil اعلام کرده است که اولین نسخه اول شخص این سری به زودی برای محصولات اپل از جمله آیفون عرضه خواهد شد. عرضه این عنوان از ۱۲ تیرماه روی اپ استور شروع خواهد شد و دارندگان آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس در کنار مک و آیپد می‌توانند اقدام به نصب آن نمایند.

رزیدنت اویل آیفون

ناگفته نماند که بازی Resident Evil 7: Biohazard اول عنوان از این سری نیست که برای محصولات اپل ارائه می‌شود؛ بلکه کپکام در گذشته اقدام به عرضه Resident Evil Village برای آیفون و مک نیز کرده است. همچنین iOS جدید از قابلیت‌های جدیدی مثل شلیک خودکار پشتیبانی می‌کند که می‌تواند تجربه بهتری را برای کاربران به همراه داشته باشد. پشتیبانی از کنترلرهای کنسول‌های خانگی مانند ایکس‌باکس و پلی‌استیشن هم در این بازی‌ها صورت می‌گیرد.

طبق اعلام کپکام، بسته‌های الحاقی از جمله Not A Hero هم برای بازی Resident Evil 7: Biohazard روی iOS عرضه خواهند شد. این شرکت در حال توسعه نسخه بازسازی شده Resident Evil 2 نیز برای محصولات اپل است. کاربران از اکنون می‌توانند اقدام به پیش‌خرید RE7 از طریق اپ استور نمایند.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا