اینستاگرامشبکه های اجتماعی

امکان ارسال پست در اینستاگرام با مرورگر گوگل کروم + آموزش

یکی از محدودیت هایی که کاربران اینستاگرام با آن مواجه بودند، عدم امکان ارسال پست در اینستاگرام با استفاده از مرورگر بود، که اکنون این امکان فراهم شده است.
در حال حاضر کاربران این شبکه اجتماعی می توانند با استفاده از مرورگر گوگل کروم در رایانه خود، اقدام به ارسال پست در اینستاگرام خود کنند. در ادامه می توانید مراحل ارسال پست در اینستاگرام از طریق محیط دستکتاپ را مشاهده می کنید.
مراحل ارسال پست در اینستاگرام در کامپیوتر:
1. مرورگر وب گوگل کروم را باز کنید و با وارد کردن آدرس instagram.com وارد سایت اینستاگرام شوید و سپس با وارد کردن نام کاریری و رمز عبور خود وارد اکانت خود شوید.
ارسال پست در اینستاگرام با مرورگر
2. از طریق بخش “View” گزینه Developer را انتخاب کنید و سپس بر روی “Developer Tools” کلیک کنید. البته اگر نمیخواهید این مراحل را طی کنید، در ویندوز کلید های ترکیبی Ctrl + Shift + I و در مک کلیدهای ترکیبی Cmd + Alt + I را بگیرید.
3.در این مرحله شما باید حالت موبایل را برای مرورگر خود فعال کنید. برای اینکار در ویندوز کلید های ترکیبی Ctrl + Shift + M و در مک کلید های ترکیبی Cmd + Shift + M را بگیرید تا حالت موبایل مرورگر شما فعال شود.
4. پس از فشردن کلیدهای ترکیبی،  اینستاگرام را در همان حالتی می بینید که در گوشی مشاهده می کنید.
5. اکنون همه چیز برای شما آماده است تا پست های خود را در اینستاگرام ارسال کنید.  میتوانید عکس آپلود کنید و از تمامی قابلیت های ویرایش عکس که در نسخه گوشی وجود دارند استفاده کنید.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا