تلفن همراهسامسونگفناوری

افشای تصاویر و مشخصات گوشی جدید سامسونگ Samsung Galaxy F52

اخیراً اطلاعاتی از منابع رسمی چینی به بیرون درز کرده است که نشان می‌دهد شرکت سامسونگ، به زودی گوشی جدید 5G خود را با نمایشگر ۶.۵۷ اینچی و پردازنده هشت هسته‌ای روانه بازار خواهد کرد.

شرکت سامسونگ در ادامه تسخیر بازارهای مختلف جهانی با گوشی های متنوع خود، گوشی جدید 5G خود با نام گلکسی Samsung Galaxy F52 را با نمایشگر ۶.۵۷ اینچی و پردازنده هشت هسته‌ای روانه بازار خواهد کرد.

در جدیدترین تصاویر درز کرده از گوشی‌های جدید سامسونگ، منابع چینی تصاویری از یکی از گوشی‌های سری F گلکسی منتشر کردند که گفته می‌شود گوشی هوشمند Samsung Galaxy F52 5G باشد که قرار است برای اولین بار در بازار‌های چین عرضه شود.

مشخصات گوشی  Samsung Galaxy F52

این گوشی با تأیید مقامات وبسایت TENAA، وابسته به وزارت صنایع کشور چین روبرو شده و از همین طریق نیز برخی از تصاویر و مشخصات آن به بیرون درز کرده است.

گوشی Samsung Galaxy F52 5G، دارای ابعاد ۱۶۴.۶۳ در ۷۶.۳ در ۸.۷ میلی متر و وزنی معادل ۱۹۹ گرم است. همچنین از یک صفحه نمایش ۶.۵۷۲ اینچی، با صفحه نمایش فول اچ دی پلاس و وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ مگاپیکسل بهره می‌گیرد.

نمایشگر این گوشی از نوع TFT-LCD خواهد بود. اما عدم وجود حسگر اثر انگشت فیزیکی در تصاویر رندر نشان می‌دهد که احتمالاً این گوشی از یک صفحه AMOLED با اسکنر اثر انگشت روی نمایشگر برخوردار باشد.

گوشی گلکسی f52

این گوشی دارای یک سی پی یو هشت هسته‌ای ۲.۴۰ گیگاهرتزی و  رم ۸ گیگابایتی پشتیبانی می‌شود. این دستگاه علاوه بر ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی و یک اسلات کارت microSD برای ذخیره سازی اضافی هم دارد.

گوشی هوشمند Samsung Galaxy F52 5G، دارای یک باتری ۴۳۵۰ میلی آمپری است و از شارژ سریع ۲۵ وات نیز پشتیبانی می‌کند.

گوشی گلکسی f52

Galaxy F52 5G دارای یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است. ماژول دوربین در پشت، دارای چهار دوربین و یک فلاش LED است و تنظیمات دوربین نیز توسط یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی انجام می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های این تلفن هوشمند می‌توان به بهره گیری آن از سیستم عامل اندروید ۱۱، پورت USB-C، بلوتوث ۵.۱ و جک صوتی ۳.۵ میلی متری اشاره کرد.

گوشی گلکسی f52

اکنون که این گوشی هوشمند توانسه مجوز‌های لازم را برای بازار چین دریافت کند، می‌توان احتمال داد که Samsung Galaxy F52 5G از همین ماه جاری، رسماً عرضه شود.

بیشتر بخوانید

ویژگی‌های ظاهری گوشی جدید شرکت سامسونگ Galaxy A82

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا