اخبار روزاینترنت و شبکه

استفاده کاربران از ورودی صوتی در چت بات بینگ

مایکروسافت با اضافه کردن امکان استفاده از ورودی صوتی به نسخه دسکتاپ چت بات بینگ، به کاربران در استفاده از این چت بات کمک کرد

اکنون بینگ به ورودی صوتی و ویژگی تبدیل متن به گفتار برخوردار است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، برای استفاده از بینگ در نسخه دسکتاپ می توان از دستورهای صوتی نیز استفاده کرد. همچنین امکان دریافت پاسخ ها به صورت صوتی نیز وجود دارد. این ویژگی در نسخه دسکتاپ این مرورگر عرضه شده است. این شرکت طی یادداشتی در مورد اضافه شدن این ویژگی گفته است:

ما با اطلاعات از علاقه کاربران برای استفاده از ورودی صوتی برای چت بات بینگ روی گوشی های هوشمند این قابلیت را اضافه کرده ایم. در حالی که ابتدا این ویژگی روی نسخه موبایلی عرضه شده بود اکنون روی دسکتاپ نیز منتشر شده است. استفاده از این قابلیت با ضربه زدن روی نماد میکروفون در کادر چت بینگ فعال خواهد شد.

در هال حاضر این ویژگی می تواند از زبان های انگلیسی، فرانسوی، ژاپنی، آلمانی و ماندریان پشتیبانی کند. همچنین مایکروسافت اعلام کرد به زودی پشتیبانی از زبان های دیگر نیز به آن اضافه خواهد شد. علاوه بر آن قابلیت تبدیل متن به گفتار نیز به این چت بات اضافه خواهد شد و می تواند از طریق صوتی به سوالات پاسخ دهد. این در حالی است که مایکروسافت اخیرا از انحلال برنامه مستقل کورتانا برای ویندوز در اواخر امسال خبر داده بود.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا