تلگرامشبکه های اجتماعی

آموزش گام به گام حذف اکانت تلگرام + آموزش تصویری

در این آموزش به نحوه حذف اکانت تلگرام و دیلیت اکانت تلگرام میپردازیم که می توان در شش مرحله با استفاده از لینک delete account telegram آن را انجام دهید.

یکی از دغدغه های احتمالی کاربران پیام رسان ها پس از نصب آن ها بر روی گوشی های هوشمند، حذف اکانت های خود است که بسیاری با این موضوع مشکل دارند. برای حذف حساب کاربری خود در مسنجر تلگرام به صورت زیر عمل کنید:

در مرحله ی اول با استفاده از آدرس زیر به قسمت حذف اکانت تلگرام مراجعه نمایید:
پس از ورود به وب سایت مانند تصویر زیر شماره موبایل خود را به همراه +۹۸ (کد ایران) وارد کرده و بر روی Next کلیک کنید. به عنوان مثال شماره موبایلتان را به صورت  *******98912+ وارد کنید.
آموزش گام به گام حذف اکانت تلگرام
 در صفحه بعد باید رمز عبوری که برایتان در تلگرام فرستاده شده است را در کادر مربوط به password وارد کنید و گزینه Sign in را بزنید.
 در صفحه بعد باید رمز عبوری که برایتان در تلگرام فرستاده شده است را در کادر مربوط به passwordوارد کنید و گزینه Sign in را بزنید.
در صفحه بعد روی گزینه Done کلیک کنید.
آموزش گام به گام دیلیت اکانت تلگرام
در این مرحله که مرحله پایانی حذف اکانت تلگرام است از شما تایید می خواهد پس بر روی گزینه قرمز رنگ Yes, delete my account کلیک کنید.
آموزش گام به گام دیلیلت اکانت تلگرام
در صورت موفقیت آمیز بودن عملیات دیلیت اکانت تلگرام، پیغامی به شکل زیر نمایش داده خواهد شد که به منزله تایید و موفقیت آمیز بودن عملیات است.
 اما پس از اینکه حساب شما به طور کامل حذف شد و عمل حذف اکانت تلگرام انجام شد، پروفایل شما به صورت Deleted Account برای دوستانتان نمایش خواهد داده شد و دیگر اثری از عکس و نام کاربری شما در تلگرام دوستانتان نخواهد بود. اما دقت داشته باشید، پیام هایی را که از قبل برای دوستان خود ارسال کرده اید، برای آن ها پاک نخواهد شد.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا