تلفن همراههواوی

12 خرداد؛ عرضه سیستم عامل هارمونی هواوی/ هارمونی، تلاشی برای خنثی کردن تحریم آمریکا

شرکت هواوی اعلام کرد، دوم ژوئن مصادف با 12 خرداد ماه سیستم عامل هارمونی هواوی برای تلفن های هوشمند را به صورت رسمی عرضه می کند.

این حرکت پس از آن صورت گرفت که آمریکا اقدام به تحریم شرکت هواوی در زمینه کسب و کار تلفن های هوشمند کرد. تحریم های آمریکا خدمات و پشتیبانی فنی گوگل در مدل های جدید گوشی های هوشمند هواوی را ممنوع کرده است.

از این رو استفاده از سیستم عامل هارمونی در گوشی های هواوی به معنای آن است که هواوی دیگر به اندروید متکی نخواهد بود.

البته هنوز معلوم نیست آیا هواوی تلفن های هوشمند جدیدی را همزمان با عرضه هارمونی معرفی خواهد کرد یا این که به روزرسانی برای مدلهای فعلی گوشیهای هواوی انجام خواهد شد.

سیستم عامل هارمونی هواوی

این سیستم عامل تلاشی برای خنثی کردن تاثیر تحریمهای ۲۰۱۹ آمریکا خواهد بود که دسترسی به فناوری آمریکایی را برای هواوی ممنوع کرده و توانایی این شرکت برای طراحی تراشه های خود و تامین قطعات از فروشندگان آمریکایی را متاثر کرده است.

هواوی که زمانی بزرگترین سازنده تلفن هوشمند در جهان بود با تحریم ها و فشارهای آمریکا اکنون در رتبه ششم بازارهای جهانی فروش تبلات و تلفن های همراه قرار دارد.

شایان ذکر است، بنیانگذار هواوی هفته جاری از کارکنان این شرکت خواست جرات به خرج داده و در عرصه نرم افزار در جهان پیشرو باشند تا در بخشهای کسب و کاری فعالیت کنند که نمی تواند تحت تاثیر تحریمهای آمریکا قرار بگیرد و بتوانند با تحریم های آمریکا مقابله کنند.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا