گوگل

اضافه کردن آیکون دوربین در گوگل مسیجز

گوگل به طور مداوم در حال اضافه کردن قابلیت‌های جدید برای اپلیکیشن مسیجز است که می توان به اضافه کردن آیکون دوربین در گوگل مسیجز هم پرداخت

گوگل همواره سعی کرده جدیدترین و پیشرفته‌ترین قابلیت‌هارا برای کاربران خود ارائه کند. این شرکت پس از حذف نوار جستجوی بالای اپلیکیشن مسیجز برای اندروید، حالا یک آیکون دوربین به نوار برنامه اضافه کرده است. این قابلیت فعلا برای تعداد کمی از کاربران قابل دسترس است و ممکن است به زودی برای افراد بیشتری عرضه شود.

انتظار می‌رود گوگل در آینده قابلیت‌های بیشتری به قسمت نوار مسیجز اضافه کند. برای دسترسی به این قابلیت مطمئن شوید که اپلیکیشن Messages را در فروشگاه Play به‌روز کرده باشید. همچنین Play System را حتما به روزرسانی کنید.

گوگل به طور مداوم در حال اضافه کردن قابلیت‌های جدید برای اپلیکیشن مسیجز است که از آن جمله می‌توان به یکپارچه‌سازی حساب گوگل برای وب، بازطراحی کامل صفحه هوم و پشتیبانی از ایموجی‌های انیمیشنی برای نسخه وب اشاره کرد.

گوگل همچنین در حال ارائه پشتیبانی از Wear OS در اپلیکیشن‌های بیشتری است. این شرکت اپلیکیشن‌های رسمی جیمیل و کلندر را برای ساعت‌های هوشمند Wear OS ارائه کرده است.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا