تلفن همراهسامسونگ

نسخه ارزان قیمت گوشی تاشوی Galaxy ZFold3 در راه بازار

شرکت سامسونگ به دلیل استقبال کاربران از گوشی های تاشوی، تصمیم دارد گوشی Galaxy ZFold3 خود را با قیمتی ارزان تر وارد بازار گوشی های هوشمند کند.

گوشی های تاشو دیگر دستگاه‌هایی آزمایشی نیستند و این روزها کاربران به خرید آنها علاقه نشان می‌دهند. در این میان سامسونگ یکی از برندهایی است که در حوزه توسعه این موبایل‌ها پیشتاز است.

از همین رو و به دلیل استقبال کاربران از گوشی های تاشو، این شرکت کره‌ای تصمیم دارد نسل جدید موبایل تاشوی هوشمند خود از جمله «گلکسی زد فولد ۳» را عرضه کند. بر اساس اخبار منتشر شده، قیمت این دستگاه در سری جدید کمتر از نسخه قبلی آن خواهد بود.

 Galaxy ZFold3

البته هنوز جزئیات دقیق و شیوه قیمت گذاری گوشی Galaxy ZFold3 مشخص نشده است و شرکت سامسونگ تنها وعده عرضه این گوشی با قیمت پایین تری را داده است. البته این شرکت تصمیم دارد با کاهش قیمت و افزایش جذابیت این دسته از موبایل، طیف وسیع‌تری از مشتریان را هدف بگیرد.

بر اساس این گزارش قرار است که قیمت موبایل گلکسی زد فولد۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ با 20 درصد کمتر از نسخه های قدیمی تر خود به بازار عرضه شوند.

این بدان معنا است که نسل جدید موبایل‌های گلکسی فولد ۴۰۰ دلار ارزان‌تر از گلکسی زد فولد ۲(۱۹۹۹ دلار) خواهند بود.

به نظر می رسد، در نسل جدید این گوشی ها، از حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی استفاده شود. اگر گزارش‌های پیشین درست باشد، سامسونگ گوشی تاشوی Galaxy ZFold3 در آگوست سال جاری رونمایی خواهد شد.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا