برنامه نویسیویندوز

آشنایی با برترین شبیه سازهای اندروید برای گیمرها

ما در این مطلب شما را با برترین شبیه سازهای اندروید برای گیمرها و خصوصا توسعه دهندگان برنامه های موبایلی آشنا می کنیم.

شبیه سازها برنامه هایی هستند که سیستم عامل اندروید را روی رایانه شخصی شما امکان پذیر و بسیار راحت‌تر از گذشته می کنند. البته شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه ویندوز از سال ۲۰۲۱ ممکن است به طور مستقیم برنامه‌های اندروید را در ویندوز ۱۰ اجرا کند.

در ادامه برترین شبیه سازهای اندروید برای رایانه شخصی و Mac را مشاهده می‌کنید:

شبیه ساز LDPlayer

برنامه LDPlayer یک شبیه ساز اندروید است که تمرکز آن روی بازی های اندرویدی است. این شبیه ساز Android Nougat 7.1 را اجرا می‌کند. LDPlayer دارای ویژگی‌های معمول گیمر‌ها شامل ویژگی‌های کنترل صفحه کلید خوب، ماکرو، FPS بالا و پشتیبانی گرافیکی است. این برنامه از طیف گسترده‌ای از بازی‌ها، از جمله Garena Free Fire، Among Us، Clash of Clans و بسیاری دیگر پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، LDPlayer همچنین یک شبیه ساز برای استفاده از TikTok، Instagram، WhatsApp و … است.

شبیه ساز اندروید LDPlayer

شبیه ساز Bluestacks

شبیه ساز Bluestacks اصلی ترین و محبوب ترین شبیه سازی در میان شبیه سازهای اندروید است. این برنامه برای مبتدیان، با Windows و Mac سازگار است. این شبیه ساز از معدود شبیه سازهایی است که به طور مرتب به روزرسانی می‌شود. این شرکت Bluestacks ۵ را در سال ۲۰۲۱ منتشر کرد که برای کمک به خلاص شدن از این کندی مجدداً نوشته شد. همچنین شامل نگاشت کلید و تنظیمات بسیاری از بازی‌های نصب شده است. این شبیه ساز کمک می‌کند تا کار‌ها بسیار آسان‌تر شود. البته بلواستک یکی از سنگین ترین شبیه سازهاست.

شبیه ساز Bluestacks

شبیه ساز GameLoop

نام قبلی این شبیه سازی Tencent Gaming Buddy بوده است و یک شبیه ساز تخصصی اندروید برای گیمر‌ها است. این شبیه سازی آنقدر خوب است که شرکت Tencent آن را شبیه ساز رسمی بازی‌های خود، از جمله Call of Duty: Mobile و PUBG Mobile معرفی کرده است. البته بازی های دیگری را هم می توان با استفاده از این شبیه ساز انجام داد.

شبیه ساز GameLoop

شبیه ساز Genymotion

شبیه ساز جنی موشن بیشتر توسط توسعه دهندگان برنامه موبایلی مورد استفاده قرار می گیرد. شما می‌توانید شبیه ساز را برای انواع دستگاه‌ها با نسخه‌های مختلف اندروید پیکربندی کنید تا به نیاز‌های شما کمک کند. به عنوان مثال، می‌توانید Nexus One با Android 4.2 یا Nexus 6 با Android 6.0 اجرا کنید. به راحتی می‌توانید بین دستگاه‌های مجازی به میل خود جابجا شوید. این شبیه ساز برای مصرف کننده عادی عالی نیست، اما Genymotion خدمات خود را به صورت رایگان برای استفاده شخصی ارائه می‌دهد. کسانی که رایانه قدرتمند ندارند، می‌توانند سرور‌های Genymotion را وادار کنند همه کار را برای آن‌ها انجام دهند.

شبیه ساز Genymotion

شبیه ساز MEmu

این شبیه ساز یکی دیگر از شبیه ساز‌های اندروید در حال ظهور است که به نظر می‌رسد عملکرد خوبی برای گیمر‌ها داشته باشد.بزرگترین ویژگی‌ آن پشتیبانی از هر دو تراشه AMD و Intel است. بیشتر کار‌ها روی پردازنده‌های AMD است، اما خوب است که ببینیم توسعه دهندگان به طور خاص به پلتفرم AMD توجه دارند. علاوه بر این، از Android Jelly Bean، Kit Kat و Lollipop پشتیبانی می‌کند. حتی می‌توانید چندین مورد را همزمان برای چندین بازی تست اجرا کنید.

شبیه ساز MEmu

سیستم عامل Phoenix OS

سیستم عامل Phoenix OS جدیدترین شبیه ساز اندروید برتی رایانه های شخصی است. علاوه بر این یک رابط کاربری شبیه به دسکتاپ نیز دارد که بسیار خوب عمل می کند. این سرویس از خدمات Google Play برخوردار است، اگرچه به روزرسانی این سرویس‌ها ممکن است گاهی اوقات سخت باشد. سیستم عامل Phoenix همچنین دارای اندروید ۷.۱ است که برای شبیه ساز اندروید نسبتاً مدرن است.

سیستم عامل اندروید Phoenix OS

شبیه ساز Remix OS Player

این شبیه ساز یکی از جدیدترین شبیه ساز‌های اندروید برای رایانه شخصی است. این برنامه از اندروید مارشمالو پشتیبانی می کند و در مقایسه با دیگر موارد از لیست هنوز نسبتاً جدید است. مراحل نصب بسیار ساده ای دارد و استفاده از آن نیز بسیار آسان می باشد. در این برنامه چند ویژگی خاص گیمر به همراه یک نوار ابزار قابل تنظیم وجود دارد. ویژگی‌هایی مانند اجرای همزمان چندین بازی را نیز دارد.

شبیه ساز اندروید Remix OS Player

شبیه ساز Xamarin

این شبیه ساز همانند Android Studio عمل می کند. البته تفاوتی که با اندروید استودیو دارد این است که می‌تواند به مواردی مانند Microsoft Visual Studio برای یک محیط توسعه حتی بزرگتر متصل شود. همچنین، مانند Android Studio، شبیه ساز داخلی برای آزمایش برنامه یا بازی ارائه می دهد. شبیه ساز Xamarin به اندازه Genymotion قدرتمند نیست، اما اگر قصد استفاده از آن را دارید برای نیاز‌های شما نیز قابل تنظیم است.

شبیه ساز اندروید Xamarin

 

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا