اخبار روز

6 برنامه ضروری برای بازی های کامپیوتر در رایانه شخصی

چه تازه وارد دنیای بازی‌های کامپیوتری باشید چه یک گیمر حرفه‌ای و با تجربه، باید بدانید که عملکرد سخت‌افزار شما تنها به اندازه‌ی نرم‌افزاری که استفاده می‌کنید خوب است.

بدون برنامه‌های مناسب برای بازی های کامپیوتر، تنها بخش کوچکی از پولی که برای آن سخت‌افزار قدرتمند هزینه کرده‌اید را به دست می‌آورید.. خوشبختانه، می‌توانید همه برنامه های را که برای بهبود عملکرد سخت افزار خود نیاز دارید به صورت رایگان دانلود کنید. اما باید بدانید که چه برنامه های می توانند به بهبود عملکرد سخت افزار شما هنگام بازی کردن کمک کند

دانلود برنامه‌های اشتباه می‌تواند باعث اتلاف فضای ذخیره سازی شما باشد. حتی ممکن است عملکرد کامپیوتر بازی شما را نسبت به زمانی که بدون آن‌ها کار می‌کرد، بدتر کند.

تعداد زیادی برنامه گمراه‌کننده و بی‌استفاده وجود دارد که بهتر است از آن‌ها اجتناب کنید. موضوع فقط برنامه‌هایی  که بازی ها را اجرا می‌کنند نیست.  البته آن‌ها ضروری هستند، اما فاکتورهای بیشتری برای در نظر گرفتن وجود دارد.

تهیه لیستی از همه برنامه‌های بد موجود در اینترنت غیرممکن است. بنابراین، راه آسان را انتخاب می‌کنم و لیستی از شش برنامه ضروری برای کامپیوتر بازی شما ارائه می‌دهیم.

MSI Afterburner ( بهترین برنامه مانیتورینگ و اورکلاک بازی )

  برنامه ضروری برای بازی کامپیوتر MSI Afterburner

آیا تا به حال این جمله را شنیده اید که “دانش قدرت است”؟ این در مورد بازی های رایانه شخصی نیز صدق می کند. MSI Afterburner شما را به این دانش مجهز می کند. این یک برنامه بازی فوق العاده برای افراد کهنه کار و تازه وارد است.

این را به عنوان یک پکیج دو در یک در نظر بگیرید. از یک طرف، به شما امکان اورکلاک کارت گرافیک (GPU) را می دهد. اگر تعجب می کنید، اورکلاک یک اصطلاح فانتزی برای فشرده کردن عملکرد اضافی برای بازی روان تر است. با یک راهنمای سریع یوتیوب، می توانید در عرض چند دقیقه قفل افزایش FPS را به طور رایگان باز کنید!

برنامه MSI Afterburner همچنین دارای یک ویژگی پنهان است. و اینRivatuner  statistics server(RTSS) خواهد بود. این سرور عملکرد کامپیوتر شما را در زمان واقعی نظارت می کند. تصور کنید که در حین بازی، دمای CPU و GPU، سرعت کلاک و موارد دیگر را نظارت می‌کند! این یک تغییر دهنده بازی برای بهینه سازی تنظیمات و شناسایی ایرادات در عملکرد است.

دانلود از: https://www.msi.com/Landing/afterburner/graphics-cards

Opera GX  (بهترین مرورگر بازی برای کامپیوتر)

6 برنامه ضروری برای بازی در رایانه شخصی  Opera GX

آیا احساس می کنید مرورگر شما یک مصرف کننده منبع است؟ فکر می‌کنید که قدرت را از بازی‌های شما می‌دزدد؟ Opera GX را نصب کنید که یک تغییر دهنده بازی برای گیمرهای آگاه به عملکرد است.

مطمئناً، برچسب “مرورگر بازی” ممکن است فریبنده به نظر برسد. اما در اینجا یک ماده واقعی وجود دارد. Opera GX به شما قدرت می دهد تا کنترل را در دست بگیرید. این به شما امکان می دهد محدودیت هایی را برای استفاده از CPU، RAM و شبکه مرورگر خود تعیین کنید و اطمینان حاصل کنید که عملکرد را کند نمی‌کند. با این برنامه می توانید یک گیم پلی روان و بدون وقفه را تصور کنید!

Opera GX دارای طراحی شیک و گزینه های سفارشی سازی گسترده است که استفاده از آن را لذت بخش می کند. این یک برد هم برای عملکرد و هم برای زیبایی شناسی است.

دانلود از: https://www.opera.com/gx

Keytweak ( بهترین برنامه بازی برای سفارشی کردن کنترل ها )

  برنامه ضروری برای بازی کامپیوتر  Keytweak

کنترل برخی از بازی ها می تواند عجیب باشد. برخی از عناوین ممکن است حتی آزادی کامل را برای سفارشی کردن کنترل ها بر اساس ترجیحات شما ارائه نکنند. خب، اینجاست که Keytweak وارد عمل می‌شود.

این برنامه کم حجم به شما امکان می‌دهد کنترل‌ها را مجدداً نقشه ریزی کرده و به محتوای مورد دلخواه خود دست پیدا کنید. اکثر بازی‌ها، سفارشی‌سازی کنترل داخلی را ارائه می‌کنند، اما چند عنوان سرسخت شما را در طرح‌های پیش‌فرض خود نگه می‌دارند. KeyTweak به شما این امکان را می دهد که آزاد باشید و یک تنظیم کنترلی ایجاد کنید که کاملاً با سبک بازی شما مطابقت دارد.

این برنامه فوق العاده کاربرپسند است. کنترل‌های ایده‌آل خود را تنها با چند کلیک تنظیم کنید و بازگشت به حالت پیش‌فرض نیز بسیار آسان است. دیگر نیازی به تحمل کردن کنترل های ناخوشایند ندارید. KeyTweak به شما امکان می دهد فرمان را در دست بگیرید!

دانلود از: https://www.bleepingcomputer.com/download/keytweak/

ReShade ( بهترین برنامه بازی برای مودینگ )

  برنامه ضروری برای بازی کامپیوتر  ReShade

آیا می خواهید کمی شخصیت به بازی های خود ببخشید؟ به دنبال چیزی غیر از ReShade نباشید.

اگرچه از نظر فنی یک برنامه کاربردی نیست، اما این ابزار قدرتمند به شما امکان می دهد تا یک هنرمند مجازی باشید و جلوه های بصری بازی های خود را تغییر دهید.

احساس نوستالژی و یک تجربه سینمایی بیشتر می‌خواهید؟ ReShade شما را حمایت می‌کند. امکانات بی پایان هستند، از بهینه سازی های ظریف تا تعمیرات اساسی چشمگیر.

این برنامه، ساده‌ترین ابزار برای تسلط نیست. اما منابع آنلاین و فیلترهای از پیش ساخته زیادی برای شروع دارد. با کمی کاوش، می توانید سطح جدیدی از سفارشی سازی بصری را برای عناوین مورد علاقه خود باز کنید. ReShade برای هر گیمری که می‌خواهد تجربه‌اش را شخصی‌سازی کند، ضروری است.

دانلود از: https://reshade.me/

Discord ( بهترین برنامه بازی برای ارتباطات‌)

  برنامه ضروری برای بازی کامپیوتر  Discord

برای گیمرهای گروهی، Discord یک بازی بی‌معنی است. این برنامه مناسب چت صوتی است که ارتباط شفافی را با هم تیمی های شما ارائه می دهد. استراتژی در زمان واقعی بدون تاخیر یا قطع شدن اتصالات را تصور کنید ، این مزیت Discord است.

اما دامنه دسترسی Discord بسیار فراتر از فرآیند های درون بازی است. Discord یک جامعه آنلاین پر رونق را تقویت می کند. می‌توانید به سرعت وارد سرورهای بی‌شماری که به بازی‌ها، ژانرها یا حتی سرگرمی‌های مورد علاقه شما اختصاص دارند، شوید. در آنجا می توانید با افراد همفکر ارتباط برقرار کنید، استراتژی ها را به اشتراک بگذارید یا به سادگی دوستی های جدیدی ایجاد کنید.

به مطالعه علاقه دارید؟ شما می توانید کانال مطالعه خود را ایجاد کنید، دوستان خود را دعوت کنید، و برخی از ترفند های lo-fi را به کار ببرید. تطبیق پذیری Discord آن را به ابزاری ارزشمند فراتر از بازی کردن تبدیل می کند. بنابراین، چه خواهان یک ویژگی رقابتی باشید یا یک مکان آنلاین دوستانه، Discord مناسب شماست.

دانلود از : https://discord.com/

CCleaner ( بهترین برنامه برای تمیز نگه داشتن رایانه بازی شما)

  برنامه ضروری برای بازی کامپیوتر CCleaner

نگه داشتن رایانه بازی شما در اوج عملکرد یک نبرد مداوم است. فایل‌های موقت و آثار  باقی‌مانده از بازی‌های حذف شده به مرور زمان ایجاد می‌شوند. آنها می توانند بی سر و صدا سیستم شما را کنترل کنند. اینجا جایی است که CCleaner وارد می شود.

CCleaner که در هر دو نسخه رایگان و پولی موجود است، یک برنامه قوی کاربرپسند در برابر درهم ریختگی رایانه شماست. با چند کلیک، سیستم شما را برای فایل‌های ناخواسته پنهان، داده‌های موقت و حتی خطرات حریم خصوصی اسکن می‌کند. تصور کنید فضای ذخیره سازی گرانبها را بازیابی کنید و عیوب عملکرد را از بین ببرید ، این جادوی CCleaner است.

نسخه رایگان، مجموعه ای قوی از ویژگی ها را ارائه می دهد که آن را برای اکثر گیمرها ایده آل می کند. این برنامه کم حجم و کارآمد است، بنابراین در حالی که CCleaner ، جادوی خود را انجام می دهد، هیچ افت عملکردی را تجربه نخواهید کرد. یک رایانه تمیز یک رایانه شخصی شاد است و CCleaner کلید دستیابی به این مورد است.

دانلود از: https://www.ccleaner.com/

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا