شیائومیگوشی هوشمند

گوشی ردمی ۱۳ ۴G شیائومی با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی شد

شیائومی به تازگی از گوشی ردمی ۱۳ ۴G رونمایی کرده است که دارای مشخصات جذابی همچون دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۳۰ میلی‌آمپر ساعتی است.

این گوشی عضو جدیدی از سری ردمی ۱۳ شیائومی محسوب می‌شود و به عنوان مدل جایگزین گوشی ردمی ۱۲ ۴G که در سال گذشته عرضه شد، معرفی شده است. طبق گزارش وب‌سایت GSMarena، محصول جدید این شرکت به تراشه Helio G91 Ultra مدیاتک و دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز شده است.

 

گوشی ردمی ۱۳ ۴G مانند نسخه نسل پیشین خود به یک نمایشگر LCD با پنل IPS و اندازه ۶.۷۹ مجهز شده است که رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی را ارائه می‌دهد؛ البته این گوشی برخلاف ردمی نوت ۱۲ ۴G از یک دوربین سلفی ۱۳ مگاپیسلی در نمایشگر خود برخوردار است.

از ویژگی‌های دیگر گوشی ردمی ۱۳ ۴G می‌توان به بهره‌مندی از یک اسکنر اثر انگشت در کنار بدنه، گواهی IP53 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار و یک باتری ۵۰۳۰ میلی‌آمپر ساعتی با شارژ ۳۳ وات اشاره کرد. این گوشی در بخش نرم‌افزار نیز به رابط کاربری HyperOS شیائومی بر پایه اندروید ۱۴ مجهز شده است.

گفتنی است که گوشی ردمی ۱۳ ۴G در سه رنگ آبی، مشکلی و صورتی عرضه می‌شود که نسخه‌های ۶/۱۲۸ گیگابایتی و ۸/۲۵۶ گیگابایتی آن به ترتیب ۱۹۹,۹۹ و ۲۲۹,۹۹ یورو قیمت گذاری شده‌اند.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا