گوشی هوشمند

گلکسی S24 پلاس با اندروید ۱۵ رکورد معیار اندروید ۱۴ را شکست

سامسونگ گلکسی S24 پلاس با سیستم‌عامل اندروید ۱۵ در آزمون‌های معیار عملکرد، نسخه‌های مشابه مجهز به اندروید ۱۴ را پشت‌سر گذاشته است.

سامسونگ برای انتشار اولین آپدیت بتای اندروید ۱۵ برای سری گلکسی S24 آماده می‌شود. یکی از دستگاه‌های گلکسی  S24 پلاس در وب‌سایت گیک‌بنچ با جدیدترین نسخه‌ی سیستم‌عامل اندروید ۱۵ مشاهده شده است که در رویداد I/O ماه می معرفی شد.

این مدل از گلکسی S24 پلاس بی‌شک با رابط کاربری اختصاصی سامسونگ، یعنی One UI 7.0، عرضه خواهد شد؛ اما با‌توجه‌به ماهیت اولیه‌ی این آپدیت، امتیاز به‌دست‌آمده در گیک‌بنچ نشان‌دهنده‌ی عملکرد بهینه و نهایی آن نخواهد بود. به‌احتمال زیاد این مدلی آزمایشی است که هنوز ایرادها و باگ‌های زیادی دارد که باید رفع شوند.

فون‌آرنا می‌نویسد که دستگاه سامسونگ با شماره‌مدل داخلی SM-S926B که مربوط به گلکسی S24 پلاس است، در آزمایش تک‌هسته‌ای گیک‌بنچ ۶ امتیاز ۲,۱۱۴ و در آزمایش چند‌هسته‌ای امتیاز ۶,۶۱۶ را کسب کرده است.

گلکسی S24 پلاس

برای مقایسه، مدل دیگری از گلکسی S24 پلاس که از همان پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳، اما با سیستم‌عامل اندروید ۱۴ استفاده می‌کند، امتیاز مشابهی در بخش تک‌هسته‌ای و حتی در بخش چند‌هسته‌ای امتیازی کمتری به‌دست آورده است.

همان‌طور‌که گفته شد، این احتمالاً نسخه‌ای بسیار ابتدایی از اندروید ۱۵ بتا برای گلکسی S24 است؛ بنابراین، عملکرد و کارایی آن قطعاً در آینده با رفع باگ‌ها و آماده‌سازی نهایی اندروید ۱۵ برای انتشار در سری پرچم‌دار در پاییز امسال، بهبود خواهد یافت.

به‌طورکلی، اندروید ۱۵ راه‌اندازی سریع‌تر و کم‌مصرف‌تر دوربین و برنامه‌ها به‌همراه انبوهی از ویژگی‌های امنیتی و حریم خصوصی با تمرکز بر بهبود مبتنی‌بر هوش مصنوعی ارائه می‌دهد. بنابراین، دیدن این موضوع بسیار جالب خواهد بود که سامسونگ چگونه این قابلیت‌ها را با ویژگی‌های جدید و هیجان‌انگیز درنظرگرفته‌شده برای رابط کاربری One UI 7 ترکیب می‌کند.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا