اخبار روز

مقاومت سری شیائومی ۱۵ در برابر آب افزایش پیدا کرده است

احتمالا شیائومی ۱۵ با استاندارد IP69 و مقاومت بیشتر در برابر آب عرضه خواهد شد. این سری از گوشی‌های جدید شیائومی تا پایان سال جاری میلادی رونمایی می‌شود و مقاومت سری جدید در مقابل گرد و غبار و آب افزایش یافته است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، شیائومی قصد دارد از سری […]

احتمالا شیائومی ۱۵ با استاندارد  IP69 و مقاومت بیشتر در برابر آب عرضه خواهد شد. این سری از گوشی‌های جدید شیائومی تا پایان سال جاری میلادی رونمایی می‌شود و مقاومت سری جدید در مقابل گرد و غبار و آب افزایش یافته است.

شیائومی قصد دارد از سری جدید گوشی‌های خود تا پایان سال جاری میلادی رونمایی کند. طبق شایعات مختلف این گوشی از قدرت بالایی برخوردار بوده و احتمالاً میزان مقاومت آن در مقابل گرد و غبار و آب نسبت به نسخه‌های قبلی افزایش پیدا کرده است.

گزارشی که در این مورد توسط کیس موج‌های نام منتشر شده نشان می‌دهد گوشی‌های شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو مجهز به استاندارد  IP69  بوده و در برابر گرد و غبار و مقاومت بالایی خواهند داشت. شیائومی در نسخه قبلی گوشی خود از گواهی IP68  استفاده کرده بود. با توجه به استفاده از نسخه بالاتر این استاندارد احتمالاً محافظت بیشتری از گوشی در مقابل گرد و غبار و آب انجام می‌شود. این استاندارد نشان می‌دهد گوشی شیائومی ۱۵ می‌تواند حتی در برابر جریان قوی فشار آب و بخار آب نیز مقاومت داشته باشد.

این استاندارد اگرچه تا حد زیادی مشابه استاندارد IP68 است اما نشان می‌دهد گوشی‌های این سری می‌تواند تا عمق ۱.۵ متری به مدت ۳۰ دقیقه بدون هیچ مشکلی دوام بیاورند. از این استاندارد برای دستگاه‌های نیازمند به تمیز کردن مکرر و شدید استفاده می‌شود.

در این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ استفاده شده است. این تراشه قرار است در اکتبر امسال معرفی شود. همچنین سری شیائومی ۱۵ نیز در همان ماه عرضه خواهد شد. طبق گزارش‌های منتشر شده شیائومی تولید انبوه این سری از گوشی‌ها را نیز از ماه سپتامبر آغاز می‌کند.

شیائومی قصد دارد مدل اولترا شیائومی ۱۵ را در اوایل سال آینده میلادی عرضه کند. اما این دو مدل شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو به عنوان مدل‌های اولیه معرفی می‌شوند. شیائومی ۱۵ پرو مجهز به یک دوربین تله فوتو تلسکوپی از نوع ۵۰ مگاپیکسلی است که به زوم اپیکال ۳ برابری مجهز شده است.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا