آموزشاینترنت

آموزش افزایش کیفیت عکس های قدیمی/ نرم افزارهایی که با آنها می توانید خاطراتتان را زنده کنید!

ما در این مطلب به شما نرم افزارهایی را معرفی می کنیم که با آنها می توانید کیفیت عکس های قدیمی خود را افزایش دهید و خاطرات سیاه و سفید خود را رنگی کنید.

بسیاری از عزیزان ما از بینمان رفته‌اند و فقط تعدادی عکس از آن‌ها برای ما باقی مانده‌ است. عکس‌هایی قدیمی و بی جان که بیشتر از قبل ما را دلتنگ می‌کنند. اما به تازگی برنامه ‌های جدیدی در فضای مجازی به چشم می‌خورد که  قابلیت زنده کردن عکس‌ها را دارد.

این برنامه‌ها به شما کمک می‌کنند تا عکس‌های قدیمی خود را احیا کنید و آن‌ها را به حرکت در بیاورید. علاوه بر اینها، این برنامه ها می‌توانند به شما کمک کنند یک عکس سیاه و سفید را به رنگی زنده تبدیل کنید، به طوری که فکر می کنید که این عکس ها با دوربین های مدرن گرفته شده اند.

برنامه‌هایی که عکس‌های قدیمی را زنده می‌کنند

سایت MyHeritage، که وب سایتی برای کشف تاریخ خانوادگی و کشف منشا قومی شماست، اخیرا یک ویژگی را برای زنده کردن عکس‌های باستانی با استفاده از هوش مصنوعی راه اندازی کرده است.  شما می‌توانید در این برنامه هر عکس شخصی را با هدف متحرک کردن عکس‌های قدیمی  بارگذاری کنید و با آن اقدام به افزایش کیفیت عکس های قدیمی خود کنید.

افزایش کیفیت عکس های قدیمی

پس از چند ثانیه بارگذاری عکس، به لطف ویژگی Deep Nostalgia که معرفی شده است، شاهد حرکت آن مانند یک عکس زنده در آیفون خواهید بود. هوش مصنوعی بهترین و واقع بینانه‌ترین حرکات صورت را برای هر عکس انتخاب می‌کند.

طبق گزارش این سایت، عکس‌های شما برای شخص ثالث ارسال نمی‌‌شود و می‌توانید با اطمینان کامل عکس‌های خود را روی این سایت بارگذاری کنید. این برنامه نه تنها تصاویر چهره‌ها بلکه نقاشی و مجسمه را نیز می‌تواند با استفاده از هوش مصنوعی زنده کند، اما باید به صورت عکس باشد.

رفع نقص در تصاویر قدیمی یا بی کیفیت

یکی دیگر از برنامه های کاربردی در این زمینه، Remini می باشد. این برنامه به شما امکان می‌دهد عکس‌های قدیمی را برای به دست آوردن جزئیات بیشتر یا تنظیم رنگ‌ها را بسته به تکنیک‌های هوش مصنوعی خوب، تغییر دهید. البته این برنامه به صورت ریاگان فقط چند عکس را برای شما تدوین می کند و پس از آن برای ویرایش عکس بای هزینه ۴.۹۹ دلار در ماه را به عنوان اشتراک پرداخت کنید.

برای افزودن رنگ به عکس‌های سیاه و سفید

یکی دیگر از برنامه هایی که تصویر شما را زنده و رنگی می کند، برنامه Chromatix می باشد. این برنامه‌ به رنگ آمیزی عکس‌های شما کمک می‌کند و آن‌ها را به صورت خودکار و با دقت از سیاه و سفید به تصاویر رنگی تبدیل می‌کند. همچنین می‌توانید با استفاده از دوربین داخلی دستگاه، چاپ‌های قدیمی را به سرعت اسکن کنید تا رنگی شوند، اما برنامه رایگان نیست و برای هر مورد نیاز به اشتراک دو دلار است.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا