گوشی هوشمند

مشخصات فنی گوشی CMF Phone 1 ناتینگ لو رفت

گوشی جدید CMF Phone 1 ناتینگ احتمالاً با پردازنده‌ی دیمنسیتی 7200 مدیاتک، 6 گیگابایت رم، 128 یا 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی روانه‌ی بازار می‌شود.

شرکت ناتینگ روز گذشته با انتشار تیزری مبهم گوشی جدید خود را رونمایی کرد؛ اما از‌آنجاکه اطلاعات فنی این دستگاه ارائه نشده، حدس‌و‌گمان‌های متعددی در فضای مجازی مطرح شده است. با وجود این ابهام‌ها، دو احتمال قوی برای گوشی بعدی ناتینگ وجود دارد: Nothing Phone 3 یا CMF Phone 1.

هرچند با‌توجه‌به تاریخ عرضه‌ی مدل‌های قبلی که در ماه جولای معرفی شدند، منطقی‌تر به‌نظر می‌رسد که Nothing Phone 3 معرفی شود، به‌نظر می‌رسد این شرکت برنامه‌های متفاوتی برای امسال دارد.

پس از انتشار تیزر ناتینگ درباره‌ی گوشی آینده‌اش، چندین افشاگر ادعا کرده‌اند که دستگاه موجود در تصویر، CMF Phone 1 است. برخی نیز حتی مشخصات کامل این گوشی را فاش کرده‌اند؛ بااین‌حال، هیچ‌یک از این اطلاعات رسماً تأیید نشده‌اند.

برای مثال، کاربری به نام Technerd_9 در شبکه‌ی اجتماعی ایکس تصویری از CMF Phone 1 را منتشر و فهرست کاملی از مشخصات و طراحی ظاهری آن را فاش کرده است.

به‌نقل از فون‌آرنا، CMF Phone 1 از فریم میانی پلاستیکی و پنل پشتی ساخته‌شده از چرم‌ مصنوعی یا پلی‌کربنات استفاده خواهد کرد. این دستگاه به پردازنده‌ی دیمنسیتی 7200 مدیاتک و 6 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی UFS 2.2 ارتقا‌پذیر ازطریق microSD مجهز خواهد بود.

طبق شایعات، CMF Phone 1 در پنل پشتی از دوربین دوگانه متشکل از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی و در پنل جلویی، از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.

CMF Phone 1 از صفحه‌نمایش 6/7 اینچی اولد با نرخ نوسازی 120 هرتز بهره می‌برد. همان‌طورکه در تصاویر مشاهده می‌شود، حاشیه‌های این صفحه‌نمایش زیاد است. انرژی لازم برای کار با این گوشی را باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سیمی 33 وات تأمین می‌کند.

درپایان، باید اشاره کنیم که از قرار معلوم برخی از ویژگی‌های مهم به‌کاررفته در سایر گوشی‌های ناتینگ مانند پشتیبانی از NFC و چراغ‌های Glyph در این دستگاه جایی ندارند.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا