اخبار روز

قابل استفاده شدن چت بات بینگ در تمامی مرورگرها

کاربران مرورگر Google Chrome در سیستم‌های ویندوز، مک و لینوکس اکنون به صورت رسمی می‌توانند به چت‌بات Bing از مایکروسافت دسترسی پیدا کنند

به تازگی، نسخه Enterprise از سرویس چت‌بات Bing با ویژگی‌های امنیتی پیشرفته نیز برای کاربران دستگاه‌های موبایل و نیز کاربران Chrome در دسکتاپ عرضه شده است.

چت‌بات Bing در دسترس کاربران بوده و مدت‌هاست که در اختیار کاربران مرورگر Edge قرار دارد. اما اخیراً مایکروسافت در یک پست وبلاگ به این خبر پرداخته و اعلام کرده است که هم‌اکنون کاربران مرورگر Chrome نیز در پلتفرم‌های دسکتاپ می‌توانند از چت‌بات Bing و چت‌بات Bing Enterprise استفاده کنند.

مایکروسافت قبل از این، تصمیم به گسترش پشتیبانی از این چت‌بات به سایر مرورگرها و دستگاه‌های موبایل نیز گرفته بود.

چت بات بینگ در مرورگر موبایل

با این تغییرات، انتظار می‌رود تعداد بیشتری از افراد از این ابزار هوش مصنوعی استفاده کنند. در ادامه اعلام شده است که نسخه Enterprise از چت‌بات Bing نیز در نسخه موبایل مرورگر Edge در دسترس قرار گرفته است.

این نسخه Enterprise از سرویس با امکانات امنیتی پیشرفته به کاربران اجازه می‌دهد تا از طریق آن در محیط‌های کسب‌وکاری به ارتباط بپردازند و از ردیابی و نشت اطلاعات جلوگیری کنند. مایکروسافت تأکید می‌کند که در این سرویس، داده‌های کاربران برای آموزش مدل‌های زبانی استفاده نمی‌شود.

همچنین، اعلام شده که کاربران کیبورد موبایل SwiftKey نیز اکنون می‌توانند به‌طور روزانه تا 30 بار از طریق این برنامه با چت‌بات Bing ارتباط برقرار کنند، بدون نیاز به ورود به حساب مایکروسافت خود.

در پایان، مایکروسافت اعلام کرده است که بخش نتایج استاندارد موتور جستجوی Bing نیز به‌روزرسانی شده است تا از تکرار محتوا جلوگیری کند و با بهره‌گیری مناسب از فضای موجود، تجربه‌ی جستجوی کاربران را بهبود بخشد.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا