شیائومیگوشی هوشمند

شیائومی ردمی ۱۳ ۴G را برای بازار اروپا رونمایی کرد

شیائومی بی‌سروصدا گوشی ردمی ۱۳ ۴G را با پردازنده‌ی هلیو G91 اولترا مدیاتک و حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی برای بازار اروپا معرفی کرد.

شیائومی بدون اطلاع‌رسانی قبلی، گوشی هوشمند ردمی ۱۳ ۴G را برای بازارهای اروپا معرفی کرد. این گوشی جانشین ردمی ۱۲ محسوب می‌شود که سال گذشته عرضه شد. ردمی ۱۳ ۴G از همان طراحی نسل قبل با دو حسگر دوربین برجسته در پنل پشتی و فلش LED بهره می‌برد. این گوشی گواهینامه‌ی IP53 را دریافت کرده و در‌برابر گرد‌و‌غبار و آب تا حدودی مقاوم است.

حسگر اثر‌انگشت گوشی‌ یادشده با دکمه‌ی پاور ادغام شده است. ردمی ۱۳ ۴G به نمایشگر ۶/۷۹ اینچی با رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز مجهز شده است. در پنل پشتی، ردمی ۱۳ ۴G از دوربین دوگانه‌ متشکل از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی عمق‌سنج بهره می‌برد.

گفتنی است که دوربین اصلی ردمی ۱۳ ۴G درمقایسه‌با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی به‌کاررفته در نسل قبلی ارتقایی چشمگیر پیدا کرده است. بااین‌حال، همچنان در این گوشی از لنز فوق‌عریض خبری نیست. همچنین دوربین سلفی این گوشی درمقایسه‌با نسل قبل بهبود یافته است و حالا از حسگر ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

قلب تپنده‌ی ردمی ۱۳ ۴G پردازنده‌ی هلیو G91 اولترا مدیاتک است و حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی آن را همراهی می‌کند. انرژی لازم برای کار با این گوشی را نیز باتری ۵,۰۳۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۳۳ وات تأمین می‌کند. این گوشی هوشمند به‌صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری HyperOS روانه‌ی بازار می‌شود.

گوشی Redmi 13 4G با قیمت ۱۹۹/۹۹ یورو برای نسخه‌ی ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و با قیمت ۲۲۹/۹۹ یورو برای نسخه‌ی ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و در رنگ‌های آبی، صورتی، طلایی و مشکی در بازارهای منتخب اروپا دردسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا