مایکروسافتویندوز

3 تیر؛ رونمایی از نسل بعدی ویندوز با نام ویندوز 11 و تغییرات بصری جدید + جزئیات

شرکت مایکروسافت اعلام کرد که قرار است در رویدادی است اواخر ماه جاری برگزار خواهد کرد، از نسل بعدی ویندوز با نام ویندوز 11 که با تغییرات بصری بسیاری نسبت به ویندوز 10 همراه است رونمایی کند.

بر اساس اخبار منتشر شده، قرار است در این رویداد نسل بعدی ویندوز با حضور مدیر عامل مایکروسافت Satya Nadella و مدیر ارشد محصول Panos Panay در ۲۴ ژوئن (۳ تیر) رونمایی شود.

تغییرات بصری جدید در به روز رسانی بعدی ویندوز

طبق پیش بینی ها قرار است تغییرات قابل توجهی در به روز رسانی بعدی ویندوز ارائه شود که احتمالاً شامل تعدادی پیشرفت بصری و تغییرات زیادی درباره رابط کاربری پلتفرم مایکروسافت خواهد بود.

شایان ذکر است، احتمال فراوان این تغییرات قابل توجه در ویندوز 11 در رابط کاربری Windows با نام رمز Sun Valley مشاهده خواهد شد. البته حساب مایکروسافت در توئیتر، با اعلام این خبر لوگوی متحرک جدید ویندوز را هم رونمایی کرد که ممکن است در بروزرسانی بعدی آن را ببینیم.

مایکروسافت ماه گذشته تأیید کرد که ویندوز 10 ایکس، سیستم عامل اصلی که برای دستگاه‌های صفحه نمایش دوتایی مثل سرفیس نئو ساخته شده، دیگر عرضه نخواهد شد. این شرکت اکنون عناصر بصری ویندوز 10 ایکس را در نسخه اصلی ویندوز 10 قرار داده است.

ویندوز 11 نسل بعدی ویندوز

بر اساس این گزارش، شرکت مایکروسافت در حال حاضر تغییرات بصری بسیاری را برای به روز رسانی بعدی آغاز کرده است که این تغییرات شامل آیکون‌های جدید، پیشرفت File Explorer و پایان دادن به آیکون‌های دوره Windows ۹۵ در ویندوز 11 است.

مایکروسافت همچنین در زمینه بهبود مبانی اصلی ویندوز، با اصلاحات مربوط به مسئله تنظیم مجدد برنامه‌ها در چندین نمایشگر، افزودن ویژگی Xbox Auto HDR و بهبود پشتیبانی صوتی بلوتوث، تمرکز دارد.

در همین خصوص از آنجا که مدیرعامل مایکروسافت قول داده است تا راه حل‌های اقتصادی بهتری برای توسعه دهندگان و سازندگان در ویندوز ارائه کند، احتمالا شاهد تغییراتی در فروشگاه ویندوز هم خواهیم بود. مایکروسافت در ماه‌های اخیر روی فروشگاه جدیدی برای ویندوز کار کرده و شایعات حاکی از آن است که مایکروسافت فروشگاه خود را به روی همه برنامه‌ها و سیستم عامل‌های رقیب باز خواهد کرد.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا