اخبار روزبازی

تاریخ انتشار نسخه جدید بازی World of Warcraft رسما اعلام شد

بلیزارد در رویداد ایکس باکس تاریخ انتشار بازی World of Warcraft: The War Within را رسماً اعلام کرد.

استودیو بازی‌سازی بلیزارد در رویداد Xbox Games Showcase 2024 از تریلر سینماتیک جدیدی برای بسته‌ی الحاقی بعدی بازی نقش‌آفرینی آنلاین و پرطرفدار World of Warcraft با عنوان The War Within رونمایی و اعلام کرد این عنوان در تاریخ ۲۶ آگوست ۲۰۲۴ (۵ شهریور ۱۴۰۳) دردسترس قرار خواهد گرفت.

تریلر World of Warcraft: The War Within ترکیبی از صحنه‌های آغازین سینماتیک بسته‌های الحاقی قبلی است که محیط و شخصیت‌های کلیدی نسخه‌ی The War Within را به‌تصویر می‌کشد و با روایت شخصیت منفی اصلی این بسته‌ی الحاقی، جان می‌گیرد.

در انتهای تریلر The War Within سرانجام تاریخ انتشار این بسته‌ی الحاقی تأیید می‌شود. دنیای وارکرفت از زمان انتشار در سال ۲۰۰۴ راهی طولانی را پیموده است و باتوجه‌به پیش‌نمایش مثبت نسخه‌‌ی The War Within، به‌نظر می‌رسد بازی مورد بحث پس‌ از دو دهه همچنان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

بسته‌ی الحاقی The War Within انبوهی از محتوای جدید را برای گیمرها به‌ارمغان می‌آورد که شامل مواردی مثل حملات و سیاه‌چاله‌های جدید، نژاد متحد قابل بازی جدید به نام Earthen، استعدادهای قهرمانانه‌ی ویژه برای هر کلاس و بسیاری از موارد هیجان‌انگیز دیگر می‌شود.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا