اخبار روزشبکه های اجتماعیواتس آپ

واتساپ از قوانین جدید خود عقب نشینی کرد/ سیاست حریم خصوصی واتساپ شاید وقتی دیگر!

پس اعتراض کاربران به سیاست حریم خصوصی واتساپ و کوچ آنها به پیام رسان های دیگر در اعتراض به اعمال این سیاست ها، شرکت واتساپ از اجرایی کردن آنها عقب نشینی کرد.

واتساپ با عقب نشینی از خط و نشان قبلی خود، دیگر امکان ارسال و دریافت پیام را برای کاربرانی که با سیاست حریم خصوصی جدید این سرویس پیام رسان موافقت نکرده اند، محدود نمی کند.

نوشته های مشابه

این شرکت اوایل ماه میلادی جاری اعلام کرده بود کاربرانی که با سیاست حریم خصوصی جدید موافقت نکنند، دیگر نمی توانند تماس یا نوتیفیکیشن دریافت کنند و دسترسی به قابلیتهای این پیام رسان برای آنها محدود می شود.

کوچ کاربران علت عقب نشینی واتساپ

اما پس از اعتراضات گسترده کاربران و تهدید واتساپ به کوچ از این پیام رسان، این شرکت اکنون تغییر جهت داده و اعلام کرده هیچ قابلیتی برای کاربرانی که سیاست جدید این شرکت را نپذیرفته اند، محدود نمی شود.

سیاستحریم خصوصی واتساپ

سیاست حریم خصوصی واتساپ از ۱۵ ماه مه به اجرا درآمد و به این اپلیکیشن اجازه می دهد اطلاعات کاربران را با فیس بوک و اینستاگرام به اشتراک بگذارد. این به‌روزرسانی بر حریم خصوصی پیامهای خصوصی که کاربران به دوستان و خانواده شان ارسال می کنند، تاثیری نمی گذارد و بیشتر مربوط به پیامهای تجاری است که در این پلتفرم ارسال می شوند.

شایان ذکر است، زمانی که برای نخستین بار این تغییرات اعلام شدند بسیاری از کاربران تصور کردند که محتوای پیامهای آنها ممکن است به خطر بیافتند. همچنین واستاپ در بیانیه ایی اعلام کرد در ۱۵ ماه مه حساب هیچ کاربری به دلیل این به‌روزرسانی حذف یا مسدود نشده است.

همچنین این تغییرات قرار بود ابتدا در فوریه اجرایی شود اما در پی انتقاد گسترده کاربران واتس‌اپ از تغییرات جدید و این ادعا که واتس‌اپ قرار است اطلاعات شخصی کاربران را با فیس بوک به اشتراک بگذارد، این پیام رسان تصمیم گرفت به‌روزرسانی سیاست حریم خصوصی را تا اواسط ماه مه به تاخیر بیاندازد.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا