توییترشبکه های اجتماعی

توئیتر، سرویس اشتراکی Twitter Blue را راه اندازی کرد

شرکت توئیتر با صدور اطلاعیه ای از راه اندازی سرویس اشتراکی Twitter Blue برای کشورهای کانادا و استرالیا خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است که سرویس اشتراکی Twitter Blue با ویژگی‌هایی مانند Undo Tweet و Reader Mode در دسترس کاربران خواهد بود. کاربران همچنان می‌توانند به صورت رایگان از توئیتر استفاده کنند و قابلیت‌های خاصی از جمله ویرایش و اصلاح توئیت‌ها قبل از ارسال برای مشترکین این سرویس فعال می‌شود.

قابلیت‌های جدید در سرویس اشتراکی توئیتر

براساس این گزارش سرویس اشتراکی Twitter Blue فعلا به صورت آزمایشی برای کاربران کشور‌های کانادا و استرالیا فعال می‌شود و توئیتر قصد دارد با ارائه این سرویس و قابلیت‌های خاص آن، تجربه کاربران را در استفاده از این پلتفرم شخصی‌تر و واضح‌تر کند.

همچنین حق اشتراک این سرویس برای کاربران کانادایی حدود ۲.۹۸ دلار و برای کاربران استرالیایی ۳.۴۴ دلار تعیین شد که با گذشت زمان ویژگی‌ها و مزایای بیشتری در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

در اطلاعیه توئیتر با اشاره به دیگر ویژگی‌های سرویس اشتراکی Twitter Blue آمده است،  Bookmark Folder یکی از همین ویژگی هایی است که مشترکان این سرویس می‌توانند با استفاده از این ویژگی می‌توانند توئیت‌هایی که ذخیره شده بودند را سازماندهی کنند.

همچنین مشترکان می‌توانند قبل از ارسال توئیت با استفاده از قابلیت Undo Tweet، پیش نمایش توئیت خود را مشاهده کرده و اگر نیاز به اصلاح داشت آن را ویرایش کنند.

سرویس اشتراکی Twitter Blue

بر اساس این گزارش ویژگی دیگری که برای مشترکین سرویس اشتراکی Twitter Blue در نظر گرفته شده، قابلیت Reader Mode است که کاربران با استفاده از آن می‌توانند توئیت‌های طولانی را راحت‌تر بخوانند. این قابلیت برای رشته توئیت‌هایی که کلمات بسیار زیادی دارند کاربردی است و کاربران می‌توانند همه آن‌ها را کنار هم و در یک متن بخوانند.

توئیتر در اطلاعیه ایی که درباره این سرویس منتشر کرد گفت که قابلیت‌های جدید این سرویس از صفحه Twitter Blue در این شبکه اجتماعی اعلام می‌شوند.

شایان ذکر است، هنوز درباره فعال شدن این سرویس در سایر کشور‌ها اطلاعاتی در دست نیست و توئیتر هم تاریخ دقیقی را اعلام نکرده است.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا