اخبار روزتوییتر

اولین خرید توییتر پس از ورود ماسک

توییتر پس از ورود ایلان ماسک به این شرکت به عنوان مدیر عامل اولین خرید خود را انجام داد. این خرید مربوط به یک استارتاپ فناوری جستجوی مشاغل به نام Laskie است

توییتر پس از ورود ایلان ماسک به این شرکت به عنوان مدیر عامل اولین خرید خود را انجام داد. این خرید مربوط به یک استارتاپ فناوری جستجوی مشاغل به نام Laskie است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اولین خرید توییتر به رهبری ماسک مربوط به یک استارتاپ جستجوی مشاغل است که ممکن است در راستای اهداف ماسک برای تبدیل توییتر به یک ابربرنامه انجام شده باشد.

طبق گزارش منتشر شده در Axios، یک منبع آگاه اعلام کرد توییتر به صورت نقدی Laskie را خریداری کرده اما میزان آن مشخص نشده است. از طرفی این نشریه قیمت احتمالی را ده ها میلیون دلار می داند. استارتاپ Laskie یک استارتاپ در سن فرانسیسکو است که فعالیت آن در زمینه یافتن شغل برای کاربران است. هدف از طراحی این استارتاپ ایجاد تغییرات در فرایند استخدام بوده است. بنیانگذار این استارتاپ کریس باک بود که در سال ۲۰۲۱ آن را تأسیس کرد. این استارتاپ در وبسایت خود کلیه فعالیت ها و سرویس های خود را متوقف کرده است. اما در لینکدین خود را یک پلتفرم قدرتمند در استخدام استعدادها در زمینه فناوری معرفی می کند.

توییتر پلتفرمی خریداری کرده که روی دورکاری تمرکز دارد در حالی که پیش از این ماسک دورکاری را ایده ای مسخره و نادرست از نظر اخلاقی دانسته بود.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا