شبکه های اجتماعیواتس آپ

آموزش ایجاد لینک عمومی در واتساپ برای گروه‌ها

شما می توانید به راحتی با ایجاد لینک عمومی در واتساپ نسبت به جذب و افزایش مخاطب خود در این شبکه اجتماعی اقدام کنید.

برای ایجاد لینک عمومی برای گروه‌ها در واتساپ مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

نوشته های مشابه

۱- در اولین قدم برای ر ایجاد لینک عمومی برای یک گروه در واتساپ باید اپلیکیشن را روی گوشی اندرویدی یا آیفون باز کنید و گروهی را که قصد دارید برای آن لینک ایجاد کنید انتخاب کنید.

لینک عمومی در واتساپ

۲- وقتی وارد صفحه گروه مورد نظر شدید، روی نام گروه ضربه بزنید تا پروفایل و اطلاعات گروه برای شما نمایش داده شود.

واتساپ

۳- در این بخش صفحه را به پایین بکشید و گزینه Invite Via Link را انتخاب کنید.

آموزش ایجاد لینک عمومی در واتساپ برای گروه‌ها

۴- همانند تصویر زیر لینک عمومی گروه مورد نظر در کنار آیکونی که روی آن تصویری مانند یک حلقه زنجیره قرار دارد نمایش داده می‌شود.

ایجاد لینک عمومی در واتساپ برای گروه‌ها

۵- برای اینکه لینک ایجاد شده را کپی کنید، باید روی لینک ضربه بزنید و پس از آن نیز گزینه Copy Link را انتخاب کنید. شما همچنین می توانید از گزینه Share Link لینک گروه را با دیگران به اشتراک بگذارید. اگر روی گزینه Share Link ضربه بزنید و یا گزینه Send Link Via WhatsApp را انتخاب کنید شما می‌توانید یک متن دعوت نیز به لینک اضافه کنید.

whatsapp

۶- گروهی که شما ایجاد می کنید یک گروه عمومی است و می توانید برای اینکه مخاطب بیشتری جذب کنید لینک گروه را در سایت خود هم به اشتراک بگذارید تا مخاطب به طور مستقیم وارد گروه شود. همچنین امکان ایجاد QR Code برای پیوستن به گروه عمومی در واتس‌اپ نیز وجود دارد.

۷- هر گاه تعداد افراد گروه واتساپی شما بیشتر شود، می توانید لینک را تغییر دهید. برای این کار نیز می‌توانید از گزینه reset Link استفاده کنید. یک نکته مهم درباره لینک گروه‌های واتس‌اپ این است که شما می‌توانید آن را روی تگ‌های NFC نیز قرار دهید و از این طریق آن را با دیگران به اشتراک بگذارید.

 

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا