بازیبازی های خارجی

رونمایی از بازی Guardians Of The Galaxy در رویداد جهانی E3 2021

شرکت بازی سازی Square Enix در کنفرانس جهانی E3 از بازی جدید خود با نام Guardians Of The Galaxy که یک بازی سوم شخص است، رونمایی کرد.

این کنفراس چند سالی است که برگزار می‌شود و امسال به دلیل شیوع کرونا و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به صورت مجازی از شب گذشته و با معرفی بازی‌هایی از شرکت یوبیسافت کار خود را شروع کرد.

شرکت Square Enix که در شب دوم میزبان این رویداد بود و چند سال است که پای ثابت این رویداد می باشد، بازی های جدیدی را برای گیمیرها معرفی کرد.

این شرکت بازی سازی در این مراسم بازی جدید خود با نام Guardians Of The Galaxy را به بینندگانی که اغلبشان گیمرهای حرفه ای هستند معرفی کرد.

بازی Guardians Of The Galaxy

بر اساس اعلام این شرکت، این بازی یک بازی تک‌نفره داستان محور شخص سوم خواهد بود و از 4 آبان ماه امسال وارد بازار خواهد شد. این شرکت اعلام کرد که این بازی روی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن ۵، پی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان و پی‌سی عرضه می‌شود.

شایان ذکر است، در این کنفرانس ویدئوهای جدیدی از بازی Avengers هم نمایش داده شد که شخصیت Black Panther با محتوای اختصاصی خودش به این نسخه اضافه شده است. در این رویداد و در نمایش معرفی بازی اونجرز، پلنگ سیاه هم نمایش داده شد.

یکی دیگر از بازی هایی که شرکت Square Enix از آن رونمایی کرد، بازی پیکسل مستر بود که این بازی در استیم و موبایل در دسترس علاقه مندان به بازی‌های این شرکت خواهد بود.

همچنین بازی Babylon’s Fall نیز در این رویداد معرفی شد که برای پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴ و پی‌سی عرضه می‌شود.

 

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا