اینستاگرامشبکه های اجتماعی

امکان کمک به نیازمندان در بروزرسانی جدید اینستاگرام

شبکه اجتماعی اینستاگرام در جدیدترین بروزرسانی خود با افزودن قابلیتی ویژه امکان کمک به نیازمندان در اینستاگرام را فراهم کرد.

این شبکه اجتماعی که از زمان آغاز به کارش تا به امروز، جایگاه بسیار خوبی در بین مخاطبان کسب کرده است. اینستاگرام به واسطه همین محبوبیت تا کنون قابلیت های بسیاری را به خود اضافه کرده است که همواره با استقبال کاربران مواجه می شود و از این رو هر روز به تعداد مخاطبان آن افزوده می گردد.

اینستاگرام به تازگی قابلیت جدیدی را برای آسان‌تر کردن کار کاربران برای جمع آوری کمک های خیریه ارائه کرده است. از زمان انتشار برچسب‌های اهدای کمک مالی در اینستاگرام در سال ۲۰۱۹، بسیاری از افراد از ابزار‌های جمع آوری کمک مالی این پلتفرم استفاده کرده‌اند تا از اهداف خود برای کمک به نیازمندان یا افراد آسیب دیده را پیش ببرند.

این شبکه اجتماعی در آخرین بروزرسانی، گزینه جمع آوری کمک‌های مالی را به صورت گروهی برای به کاربران ارائه داده که کار آن‌ها را آسان می‌کند.

کمک به خیریه‌ها، قابلیت جدید اینستاگرام

اینستاگرام تاکید دارد که بسیاری از جمع آوری کمک‌های مالی آفلاین، فعالیت‌های گروهی مانند فروش غذا‌های پخته و برگزاری کنسرت‌های خیریه با هدف شاد کردن مردم است که کاربران نیز از آن‌ها استقبال گسترده‌ای می‌کنند.

امکان کمک به نیازمندان در اینستاگرام

شیوه استفاده از این قابلیت به این صورت است که شما پس از آغاز یک کمپین جمع آوری کمک مالی، می‌توانید دوستان و اعضای خانواده خود را به این چالش اضافه کنید. برای این کار روی نماد اشتراک گذاری در صفحه جمع آوری سرمایه و سپس گزینه دعوت اعضای گروه ضربه بزنید، سپس می‌توانید حساب‌ها را جستجو کرده و افرادی را که می‌خواهید را به این گروه دعوت کنید.

از این رو، اگر کاربری بخواهد برای جمع آوری پول با هدف کمک به نیازمندان کاری انجام دهد، می‌تواند از دنبال کنندگان خود بخواهد که به او اعلام کنند تا صاحب حساب با روش گفته آن‌ها را در گروه حمایت مالی خود عضو کند.

اینستاگرام در توضیح این قابلیت جدید خود تاکید کرده است  که هیچ درصدی را از مبلغی که توسط کاربران جمع آوری می‌شود به نفع خود بر نمی‌دارد و همه پول به حساب خیریه یا کاربر نیازمند واریز می شود.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا