گوشی هوشمندنوکیا

گوشی فوق مقاوم نوکیا XR21 با قیمت بالاتر و نام متفاوت از نو متولد شد

HMD گوشی XR21 نوکیا را با مشخصات و ظاهر یکسان و با قراردادن نام تجاری خودش دوباره رونمایی کرد.

به‌طور رسمی اولین گوشی 5G فوق مقاوم خود را با نام XR21 رونمایی کرد. این گوشی در اردیبهشت سال گذشته تحت عنوان نوکیا XR21 معرفی شد، اما اکنون نام آن به HMD XR21 تغییر کرده است.

گوشی HMD XR21 با همان مشخصات و ظاهر گوشی نوکیا مدل XR21 معرفی شده، با این تفاوت که لوگوی HMD به‌جای Nokia قرار گرفته است. این گوشی دارای صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی IPS LCD با وضوح +FHD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است.

hmd xr21
نوکیا xr21

XR21 دارای گواهی نظامی MIL-STD-810H و گواهی IP69K، بالاترین امتیاز محافظت در برابر آب و گردوغبار است. در قلب این گوشی، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۹۵ با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی قرار دارد.

دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و فوق عریض هشت مگاپیکسلی سیستم دوربین HMD XR21 را تشکیل می‌دهند. ظرفیت باتری این گوشی ۴٬۸۰۰ میلی‌آمپرساعت است و از شارژ ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند.

گوشی XR21 HMD با اندروید ۱۳ عرضه می‌شود و دو سال به‌روزرسانی سیستم‌عامل و سه سال به‌روزرسانی‌ امنیتی را دریافت خواهد کرد.

قیمت گوشی ری‌برندشده‌ی XR21 در بازار اروپا ۶۰۰ یورو (۶۵۰ دلار) تعیین شده است. با وجود این، هنوز هم نوکیا آخرین موجودی همین گوشی را با قیمت ۴۰۰ یورو (۴۳۰ دلار) عرضه می‌کند.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا