گوشی هوشمند

مشخصات فنی گوشی F27 پرو با قابلیت بالای مقاومت در برابر آب پیش از معرفی افشا شد

گوشی اوپو F27 پرو قرار است در برابر آب و گرد و غبار مقاومت چشمگیری داشته باشد. اخیراً اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی این گوشی منتشر شده که برخی مشخصات آن را پیش از رونمایی رسمی نشان می‌دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، برخی مشخصات مربوط به گوشی اوپو F27 پرو همراه […]

گوشی اوپو F27 پرو قرار است در برابر آب و گرد و غبار مقاومت چشمگیری داشته باشد. اخیراً اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی این گوشی منتشر شده که برخی مشخصات آن را پیش از رونمایی رسمی نشان می‌دهد.

برخی مشخصات مربوط به گوشی اوپو F27 پرو همراه با طراحی پوستر مربوط به تاریخ رونمایی که به ۲۴ خرداد تعلق دارد افشا شده است. این گوشی قرار است در کنار مدل F27 پرو پلاس برای نخستین بار در هند رونمایی شود. ویژگی منحصر به فرد در این گوشی مقاومت آن در برابر آب و گرد و غبار و استفاده از استاندارد IP69 است. از ویژگی‌های برجسته اوپو مدل F27 پرو و مدل پلاس محسوب می‌شود. پسر این اولین دستگاه‌های هوشمند با چنین حفاظتی در هند خواهند بود. گوشی‌های پرچمدار نیز تاکنون تنها به استاندارد IP68 مجهز شدند.

اطلاعاتی که در مورد این گوشی منتشر شده نشان می‌دهد در اطراف ماژول دوربین یک حلقه فلزی قرار داشته و برای طراحی پشت آن نیز ترکیبی از چرم و فلز به کار رفته است. طبق تصاویر واقعی از این گوشی که در اطلاعات منتشر شده قرار دارد بخش جلویی آن قابل مشاهده بوده و یک پنل خمیده اولد با اندازه ۶.۷ اینچ دیده می‌شود.

همچنین در مورد مشخصات این گوشی گفته شده تراشه دایمنسیتی ۷۰۵۰ به همراه رم ۸ گیگابایتی و فضای ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایت در این گوشی مورد استفاده قرار گرفته است. دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی به همراه دوربین ۸ مگاپیکسلی از نوع فوق عریض و دوربین ۲ مگاپیکسلی از نوع ماکرو نیز در این گوشی قرار دارد. دوربین سلفی F27 پرو در بالای نمایشگر قرار داشته و یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی است.

این گوشی برای تامین انرژی از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده خواهد کرد که می‌تواند از شارژ سریع ۶۷ واتی نیز پشتیبانی کند. شده تنها مشخصات مدل F27 پرو را نشان می‌دهند و هنوز مشخصات مدل پرو پلاس به بیرون درز نکرده است.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا