گجت

حلقه هوشمند Amazfit Helio با قیمتی رقابتی معرفی شد

بازار حلقه‌های هوشمند با‌توجه‌به افزایش آگاهی شرکت‌ها از تقاضای کاربران برای آن‌ها، در حال تجربه رشدی انفجاری است. حلقه‌ هوشمند Helio برای اولین‌بار در نمایشگاه CES 2024 رونمایی شد و به‌عنوان یکی از معدود رقبای Oura Ring توجه زیادی را به خود جلب کرد.

این حلقه از آلیاژ تیتانیوم ساخته شده است که ادعا می‌شود با پوست سازگار است و از سنسورهای متعددی برای اندازه‌گیری برخی علائم حیاتی مانند ضربان قلب بهره می‌برد. علاوه‌بر‌این، به‌دلیل اشغال فضای کم و راحتی هنگام خواب، برای ردیابی خواب نیز ایدئال به‌نظر می‌رسد.

شرکت Zepp اشاره می‌کند که حلقه‌ هوشمند Amazfit Helio زمانی‌که با ساعت هوشمند Amazfit جفت شود، به حداکثر کارایی خود می‌رسد. به‌نظر می‌رسد برنامه‌ اختصاصی این شرکت اطلاعات به‌دست‌آمده از هر دو دستگاه را با‌هم و داده‌های مربوط به بازیابی را از حلقه و اطلاعات مربوط به تمرینات ورزشی را از ساعت هوشمند استخراج می‌کند.

رویکرد شرکت Zepp ازلحاظ فنی جالب است؛ چرا‌که بسیاری از کاربران با استفاده از حلقه‌ هوشمند، دیگر به بستن ساعت هوشمند به مچ دست خود نیازی ندارند. استفاده‌ هم‌زمان از هر دو گجت‌ غیرمنطقی به‌نظر می‌رسد؛ زیرا انتظار می‌رود یکی از آن‌ها بتواند به‌طور کامل علائم حیاتی مورد‌نیاز را اندازه‌گیری کند.

عرضه‌ حلقه‌ Amazfit Helio از ۱۵ می (۲۶ اردیبهشت) آغاز خواهد شد. قیمت اولیه‌ این محصول ۳۰۰ دلار است؛ بااین‌حال، کاربران می‌توانند با خرید این حلقه به‌همراه ساعت‌های هوشمند Amazfit T-Rex Ultra یا Amazfit Cheetah Pro، این مبلغ را به نصف کاهش دهند.

در ابتدا، حلقه‌ Helio در تمام اندازه‌ها در‌دسترس نخواهد بود؛ اما به‌گفته‌ شرکت Zepp، با افزایش موجودی اندازه‌های بیشتری از این محصول عرضه خواهد شد.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا