اخبار روزبازی

عرضۀ بازی Doom: The Dark Ages در سال آینده میلادی

استودیوی id Software، در جریان رویداد Xbox Games Showcase 2024 اعلام کرد که بازی “Doom: The Dark Ages”، قرار است در سال ۲۰۲۵ برای پلتفرم‌های PC، Xbox و PS5 عرضه شود.

این بازی که در قلب دوران تاریک قرون وسطایی جریان دارد، به‌عنوان پیش‌درآمد سری بازی‌های قبلی Doom معرفی شده است و داستان آن حول محور خشم و نبردهای قهرمان با دشمنان جدید و کلاسیک می‌گردد.

این بازی به صورت تک‌نفره انجام می‌شود و داستان آن دربارۀ مبارزات قهرمان بازی با دشمنانی نوین و سنتی است. همچنین این بازی در روز انتشار خود برای اعضای Xbox Game Pass قابل دسترس خواهد بود.

سایت بتسدا در پستی اعلام کرد که Doom: The Dark Ages به جای محیط علمی-تخیلی آیندۀ بازی‌های قبلی این فرنچایز، در یک دنیای قرون وسطایی تاریک جریان دارد. در این پست آمده است:

شاهد خشم و عصبانیت Slayer و ظهور او از آخرین امید یک پادشاهی به بزرگ‌ترین ترس جهنم، در این پیش‌درآمد سینمایی و مهیج برای DOOM (2016) و DOOM Eternal باشید.

در دنیای قرون وسطی با گروه‌های دشمن جدید و بازسازی‌ شده‌ای از جهان Doom مبارزه کنید، که ترکیبی از تهدیدهای کاملاً نو و دشمنان آشنا هستند. با تیراندازی‌های سنگین، نیروهای شیطانی آنها را در یک داستان حماسی و قهرمانانه که با استفاده از جدیدترین موتور idTech ساخته شده است، شکست دهید.

تریلر بازی، تصاویری از دشمنانی را به نمایش می‌گذارد که “Guy Doom” باید با آنها مواجه شود، همچنین در این تریلر شاهد پرده‌برداری و معرفی برخی از سلاح‌های تازه، مانند اره‌ای قابل پرتاب که بر روی سپر قرار می‌گیرد، هستیم. در این بازی، Guy Doom توانایی هدایت یک اژدهای مکانیکی و یک اتلان عظیم شبیه به مکا را نیز خواهد داشت، که با مشت‌های بزرگ خود برای نابودی شیاطین طراحی شده‌اند.

این سایت همچنین اضافه کرد:با الهام از بازی اصلی DOOM (1993)، بازیکنان در The Dark Ages با غلبه بر مشکلات در نبردهای سنگین و مستحکم با شیاطین قابل تخریب، حملات تن به تن وحشیانه و موارد دیگر پیروز می‌شوند. با ترکیب مناسب بمباران از راه دور و تهاجم تن به تن، هر کسی که در چکمه‌های Slayer قدم بگذارد، جهنم را به لرزه در می‌آورد.

این بازی یک عنوان تک‌نفره خواهد بود (در ظاهر بدون بخش چندنفره)، و در سال ۲۰۲۵ برای پلتفرم‌های رایانۀ شخصی، ایکس‌باکس و پلی‌استیشن ۵ عرضه خواهد شد. همچنین این بازی برای دارندگان ایکس‌باکس گیم‌پس در روز اول انتشار در دسترس خواهد بود.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا