اخبار روز

تصاویر واقعی متعلق به گلکسی بادز پرو ۳ پیش از معرفی فاش شد

تصاویری مربوط به گلکسی بادز پرو ۳ واقعی سامسونگ منتشر شد که نشان می‌دهد این دستگاه قرار است با بدنه شفاف و با طراحی دارای پایه عرضه شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ در گلکسی بادز ۳ پرو تغییرات اساسی در زمینه طراحی ایجاد کرده و قرار است تجربه کاربری را […]

تصاویری مربوط به گلکسی بادز پرو ۳ واقعی سامسونگ منتشر شد که نشان می‌دهد این دستگاه قرار است با بدنه شفاف و با طراحی دارای پایه عرضه شود.

سامسونگ در گلکسی بادز ۳ پرو تغییرات اساسی در زمینه طراحی ایجاد کرده و قرار است تجربه کاربری را نسبت به نسل قبل بهبود ببخشد. سامسونگ در مراسم گلکسی آنپکد آینده از محصولات جدیدی رونمایی خواهد کرد که یکی از آنها گلکسی بادز پرو ۳ در کنار ساعت‌های هوشمند جدید خواهد بود. اما پیش از معرفی رسمی و برگزاری این مراسم تصاویر واقعی متعلق به این ایربادز سامسونگ منتشر شده که طراحی آن را طبق شایعات قبلی منتشر شده تایید می‌کند.

پیش از این گلکسی بادز همیشه دارای طراحی گرد بوده و طی ۵ سال اخیر هیچگونه تغییری در این طراحی ایجاد نشده بود. اما سامسونگ قصد دارد رویه تولید این گلکسی بادز را در آینده تغییر دهد. زیرا این شرکت اکنون از طراحی پایه‌دار برای گلکسی بادز ۳ پرو و نسخه معمولی استفاده کرده و به نظر می‌رسد بهبودهای متعددی مانند افزایش کیفیت مکالمه و عملکرد میکروفون نیز در این دستگاه ایجاد شده باشد.

در تصاویری که به گلکسی بادز ۳ پرو تعلق دارد طراحی این محصول را طبق گزارش‌های غیر رسمی تایید می‌کند. گزارش منتشر شده نشان می‌دهد یک افشاگر مشهور در شبکه اجتماعی ایکس این تصاویر را منتشر کرده و کیس آن را با یک درپوش شفاف نشان می‌دهد. اغلب ایربادهای پایه دار درون این نوع کیس قرار می‌گیرند. همچنین این کیس دارای یک باتری داخلی ۵۰۰ میلی آمپر ساعتی است و در آن یک چراغ نشانگر همانند ایرپاد اپل قرار گرفته است.

همچنین در این تصاویر وجود یک قسمت نواری نشان دهنده ویژگی Blade Light در این گجت است که هنوز کاربرد آن به شکل جزئی مشخص نشده است. امکان دارد وضعیت‌های مختلف این ایرباد از طریق نورپردازی RGB مشخص شود. البته به نظر می‌رسد این ویژگی در نسخه معمولی وجود ندارد. گلکسی بادز ۳ پرو دارای بلندگوهای دو طرفه است و عملکرد باتری در آن نسبت به نسخه قبلی افزایش پیدا کرده و احتمالاً می‌تواند تا ۶ ساعت شارژ دهی داشته باشد.

نمایش بیشتر
نوشته های بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا