هاستینگ

هاست دانلود چیست؟ چه کسانی می توانند از هاست دانلود استفاده کنند؟

هاست دانلود چیست، این سوالی است که هنگام خرید هاست و مشاهده پلن های مختلف یک شرکت هاستینگ برای شما پیش می آید و ما در این مقاله می خواهیم شما را با این مفهوم و کاربردها و ویژگی های آن اشنا کنیم. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

البته قبل از اینکه به موضوع هاست دانلود بپردازیم باید با مفهوم هاست و انواع مختلف آن آشنا شوید، که ما به صورت مفصل در مقاله زیر آن را تشریح کرده ایم، که می توانید آن را مطالعه کنید.

نوشته های مشابه

هاست دانلود چیست؟

هاست دانلود یا File hosting service به زبان ساده فضایی است که کاربران فایل های خود را در آنجا آپلود می کنند، سپس مدیران این هاست، آدرس دانلود فایل ها را روی وب سایت خود قرار داده و کاربران تنها با کلیک بر روی لینک آن، اقدام به دانلود این فایل ها می کنند.

هاست های دانلود، یکی از بهترین سرویس های میزبانی می باشد که برای دانلود و آپلود بسیاری از فایل ها مانند عکس، ویدئو و … به کار برده می‌شوند.

مهم ترین مزیت این نوع هاست این است که افراد زیادی به صورت همزمان می توانند فایل های مورد نظر خود را با سرعت بسیار بالایی دانلود کنند. به همین علت یکی از موارد اصلی در خرید هاست دانلود حجم بالا، این است که قابلیت پاسخگویی به چندین کاربر را به صورت همزمان دارد. این یعنی اینکه به منابع RAM و CPU زیادی نیاز دارد.

هاست دانلود چیست

چه کسانی می توانند از هاست دانلود استفاده کنند؟

باید به این نکته توجه کنید که هاست دانلودی برای تمامی وب سایت ها مورد استفاده قرار نمی گیرد و بیشتر مختص وب سایت هایی است فایل های صوتی و ویدئویی و دیگر محصولات دانلودی با حجم بالا را در اختیار کاربرانشان قرار می دهند.

اگر شما مدیر یک وب‌سایت باشید که در زمینه دانلود فیلم، ویدئو‌های آموزشی، موزیک و دیگر محصولات دانلودی فعالیت دارد جهت دسترسی بهتر کاربران خود به فایل‌های حجیم، بهترین و مناسب ترین هاست برای شما استفاد از هاست دانلودی می باشد.

شما برای اینکه فایلی را برای دانلود در اختیار دیگران قرار دهید باید به یک فضای ذخیره سازی مناسب دسترسی داشته باشید. شما فایل مورد نظر خود را در این فضا آپلود می کنید و لینک آن را به صورت عومی قرار می دهید و اجازه می‌دهید که دیگران نیز آن را دانلود کنند.

استفاده از هاست اصلی برای آپلود محتوای حجیم و تعداد زیاد فایل های صوتی و تصویری و محتوای دانلودی باعث کاهش پهنای باند، کاهش سرعت و در ادامه افت رتبه شما شود.

مزیت های استفاده از هاست دانلودی:

  • محدودیت کم
  • پهنای باند زیاد
  • فضای ذخیره سازی زیاد
  • امکان دانلود محتوا

مشکلات استفاده از هاست دانلودی:

  • امکان طراحی سایت در آن وجود ندارد
  • قابلیت بکاپ گیری یا تهیه نسخه پشتیبان در آن وجود ندارد
  • فاقد سرویس ایمیل
  • فاقد سرویس دیتابیس

بهترین هاست دانلود

کدام شرکت برای خرید هاست دانلود مناسب است؟

امروزه شرکت‌های هاستیگ متفاوت و مختلفی در حال ارائه خدمات هاست دانلود است، از این رو اگر بخواهیم به برتری و یا عدم برتری یک شرکت هاستینگ اشاره کنیم در واقع امری غیرممکن است چراکه هر نوع شرکت هاستینگی در حال اجرای سیاست‌های خود است.

شرکت کیمیاهست با ۱۷ سال سابقه در زمینه هاستینگ مناسب‌ترین پلن‌های هاستینگ را برای شما آماده کرده است تا بتوانید هاست مناسب و منحصر به فرد خود را را تهیه و خریداری کنید.

برای مشاهده پلن های مختلف هاست دانلود وارد شوید

تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا