هاستینگ

خرید هاست لینوکس ایران/ چگونه یک هاست لینوکس مناسب انتخاب کنیم؟

اگر از CMS های متن باز، همچون وردپرس، جوملا و غیره با زبان برنامه نویسی PHP برای طراحی وبسایت خود استفاده کرده اید، بهترین گزینه برای شما، خرید هاست لینوکس ایران است.

هاست لینوکس ایران سرعت لود بسیار بالایی برای کاربران ایرانی دارد. همچنین از دیگر مزیت های ویژه آن این است که اگر زمانی اینترنت بین المللی دچار اختلال و قطعی شود، سایت شما که در ایران میزبانی شده است، بدون مشکل به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

نوشته های مشابه

هاست لینوکس چیست؟

هاست لینوکسی نوعی از میزبانی وب سایت‌ها بوده که سیستم عامل میزبانی که خدمات آن را ارائه می‌دهد، سیستم عامل قدرتمند لینوکس است.

سرورهایی که روی آن‌ها سیستم عامل لینوکس نصب شده را سرور لینوکسی می‌نامند و هاست‌هایی که روی این سرورها قرار دارند نیز هاست لینوکس نامیده می شوند. سیستم عامل لینوکس در واقع یک تکنولوژی متن باز است و به توسعه دهندگان این امکان را می دهد که به هر شکلی که تمایل دارند در هسته سیستم عامل تغییرات ایجاد نمایند. متن باز بودن سیستم عامل یکی از عمده دلایل محبوبیت لینوکس است.

هاست لینوکس چیست

ویژگی های میزبانی یا هاست لینوکس چیست ؟

۱ – امنیت بسیار بالا بر اساس سیستم عامل لینوکس در توزیع‌های مختلف مانند CENTOS یا Redhat و …

۲ – کارایی و عملکرد بالا به دلیل بهینه بودن سیستم عامل لینوکس ( سرعت اجرای بسیار بالا نسبت به هاست ویندوز )

۳ – امکان اجرای کامل PHP با عملکرد فوق العاده نسبت به هاست ویندوز

۴ – امکان استفاده از بانک اطلاعاتی MYSQL با کارایی کامل و سرعت فوق العاده

۵ – امکان استفاده از دستورات HTML

۶ – امکان نصب و راه اندازی سیستم های مدیریت محتوا بر اساس PHP مانند وردپرس ، جوملا، دروپال ، و … با کارایی کامل و امنیت بالا ( نسبت به هاست ویندوز )

هاست لینوکس ایران کیمیاهاست؛ یک میزبانی امن، ارزان و با کیفیت

اگر شما به فکر راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی هستید و یا اینکه می خواهید برای کسب و کار خود سایت طراحی کنید و دنبال یک هاست امن و ارزان و با کیفیت هستید، یکی از گزینه های پیشروی شما خرید هاست لینوکس ایران کیمیاهاست می باشد.

هاست لینوکس کیمیاهاست، دارای پلن های مختلف و متنوعی برای صاحبان کسب و کارها و برنامه نویسان به صورت سالانه و ماهانه می باشد.  کیمیاهاست با ۱۷ سال تجربه، مجموعه گسترده ای از وب سایت مشتریان از سازمان های بزرگ دولتی و خصوصی تا وب سایت های کوچک شخصی و فروشگاهی را میزبانی می نماید.

کیمیاهاست در خدمات میزبانی وب خود سعی نموده سرویسی با بالاترین سرعت و امنیت، بیشترین امکانات ، قویترین پشتیبانی و بدون قطعی در اختیار طیف گسترده مشتریان خود جهت خرید هاست قرار دهد. ( دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته تلفنی )

هاست لینوکس کیمیاهاست با کنترل پنل Cpanel مناسب تمامی وب سایت های مبتنی بر PHP و همچنین با پشتیبانی کامل از نرم افزار های مدیریت محتوای محبوبی مانند وردپرس و جوملا می باشد. این سرویس مناسب انواع سایت های شرکتی و شخصی می باشد.

شما با خرید هریک از پلن های هاست لینوکس ایران کیمیاهاست، از پست الکترونیک و پارک دامنه نامحدود، از گواهینامه SSL و انتقال رایگان، بک آپ گیری اتوماتیک روزانه، هفتگی و ماهانه، تحویل آنی و آنلاین و همچنین ضمانت بازگشت وجه ۱۵ روزه برخوردار خواهید شد.

مزیت های خرید هاست لینوکس ایران کیمیاهاست

همانطور که بالاتر به برخی از مزیت های فضای میزبانی وب لینوکسی ایران سرور اشاره کردیم، در ادامه به برخی دیگر از مزیت های هاست لینوکس ایران سرور اشاره می کنیم:

  • کنترل پنل دایرکت ادمین (Direct Admin)
  • پشتیبانی ۲۴/۷
  • ۱۵ روز گارانتی بازگشت وجه
  • تراکم متناسب سرور ها
  • تحویل آنی
  • تنظیمات امنیتی پیشرفته و Anti DDOS
  • آنتی ویروس رایگان
  • آپ تایم بالا و در دسترس بودن همیشگی
  • پشتیبانی از گواهینامه های امنیتی
  • پهنای باند مناسب برای کاربری های مختلف

کیمیاهاست با ارائه پلن های متنوعی از هاست توانسته نیازهای افراد مختلف را پوشش دهد.شما میتوانید متناسب با فضای مورد نیاز خود برای خرید هاست لینوکس یکی از پلن های ما را انتخاب کنید.

خرید هاست لینوکس

تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا