سئو

تکنیکهای سئو کلاه سیاه و کلاه سفید: کدام کلاه را باید بپوشید؟!

بسته به کلاهی که برای پوشیدن انتخاب کرده‌اید، سئو می تواند به موفقیت سایت شما کمک کند یا مانع آن شود. سئو کلاه سفید نیروگاهی است ، که محتوای مربوطه ، کلیک ها ، دید بیشتر ، فرصت های تبدیل بیشتر را ارائه می دهد.

در دنیای بهینه سازی موتور جستجو (سئو) بسیاری از نکات خاکستری و تصورات غلط درباره آنچه که به عنوان تکنیکهای سئو به حساب می آید وجود دارد و اگر شما بر اساس قوانین آن فعالیت کنید به مروز زمان اثرش را خواهید دید.

سئو کلاه سفید سئو کلاه سیاه

نوشته های مشابه

تکنیکهای سئو کلاه‌ سفید؟ سئو کلاه‌ سیاه؟

درست مانند گاوچران‌هایی که کلاه‌ سفید و کلاه‌ سیاه را برای تمایز “آدمهای خوب” از “آدمهای بد” به کار می‌برند ، “سئو کلاه‌ سفید” و “سئو کلاه‌ سیاه” بیانگر اقدامات خوب و بد سئو است:

تکنیکهای سئو کلاه‌ سفید، قهرمانان هستند. تاکتیکهایی هستند که تحت خدمات موتورهای جست و جو کار می کنند تا رتبه سایت را بهبود بخشند.

تکنیکهای سئو کلاه‌ سیاه، شرور هستند. تاکتیک‌هایی که ممکن است رتبه سایت را بالاتر ببرند؛ اما غیراخلاقی هستند و دستورالعمل های موتور جستجو را نقض می کنند.

در اینجا چندین تاکتیک برتر سئو کلاه‌ سفیدآورده شده است که می توانید برای “اقدام کردن طبق قوانین گوگل و سایر موتورهای جست و جو” برای تقویت وب سایت خود استفاده کنید:

  • محتوای اختصاصی و با کیفیت
  • کلمات کلیدی مربوط به محتوا
  • عناوین صفحه و فراداده غنی از کلمات کلیدی
  • کد ناب / زبان نشانه گذاری کاملاً ساختاریافته
  • پیوندهای ورودی معتبر
  • پیمایش وب سایت ساده
  • زمان بارگیری سریع صفحه
  • ارسال پست میهمان در سایت های مرتبط
  • لینک سازی واقعی میان صفحات داخلی سایت

۷ روش سئو کلاه‌ سفید

محتوای با کیفیتی که به نفع خواننده است، مهمترین عنصر سئو امروزی است. این بهترین راه برای دریافت پاداش توسط موتورهای جستجو و نحوه رتبه بندی سایت یا وبلاگ شما است. همیشه به یاد داشته باشید که محتوای با کیفیت سلطان است!

کلمات کلیدی مربوط به محتوا براساس تحقیقات منضبط در مورد محتوای صفحه الزامی است. همچنین ، به استفاده از کلمات کلیدی توجه کنید. به یک کلمه کلیدی اصلی و ۲ یا ۳ کلمه کلیدی ثانویه / پشتیبانی کننده پایبند باشید.

عنوان صفحه و فراداده غنی از کلمات کلیدی نیز اجباری است. نادیده گرفتن یا دست کم گرفتن این مناطق کار ساده ای است ، اما بهینه سازی همواره کم هزینه ترین شیوه برای دیده شدن سایت‌هاست.

کد نویسی عالی و زبان نشانه گذاری دارای ساختار معنایی، از جمله استفاده از کلمات کلیدی در صفحات شما ، به موتورهای جستجو کمک می کند تا آنچه را که در هنگام جستجوی سایت شما جستجو می کنند پیدا کنند.

زمان بارگیری سریع سایت، یک ضرورت است

پیوندهای ورودی معتبر که به صورت ارگانیک در مقابل پیوندهای پولی بدست می آیند ، به یکی از مهمترین عناصر در جستجوگرها برای شما تبدیل شده اند. دستیابی به پیوندهای ورودی معتبر به زمان و وقت نیاز دارد ، اما تأثیر فوق العاده در چگونگی رتبه بندی در نتایج موتورهای جست و جو و افزایش بازدید کلی سایت باعث می شود که ارزش تلاش را داشته باشد.

پیمایش ساده وب سایت به طور کلی مکان شما را در رتبه بندی جستجوی ارگانیک افزایش می‌دهد. همچنین به بازدیدکنندگان کمک می‌کند بدون ناامید شدن آنچه را که لازم دارند پیدا کنند که این یک برد برای بهبود نرخ تبدیل است.

زمان بارگیری سریع صفحه یک ضرورت است زیرا مانند ناوبری ساده یا بهینه سازی تلفن همراه ، سایت های پاسخگو بازدیدکنندگان را ناامید نمی‌کنند و موجب رفتن مخاطب از سایت نمی شوند. از نقطه نظر سئو ، سرعت سایت سیگنالی برای رتبه بندی موتورهای جستجو است. سایتهایی که به هر دلیلی دیر بارگذاری می شوند، (تصاویر بزرگ ، کد نادرست و غیره) معمولاً در رتبه بندی موتورهای جست و جو رتبه کمتری دارند، زیرا تجربه کاربری بدی به مخاطب منتقل می کنند.

آشنایی با سئو کلاه‌ سفید برای جلوگیری از ورود ناخواسته به منطقه خاکستری سئو یا بدتر از آن اقداماتی که باعث نقض قوانین موتورهای جست و جو و ورود به منطقه سئو کلاه‌ سیاه شود، کافی نیست و شما باید با تکنیک های سئو کلاه‌ سیاه نیز اشنا شوید تا از انجام آنها پرهیز کنید.

 تکنیکهای سئو کلاه‌ سیاه

تکنیکهای سئو کلاه‌ سیاه عموما بر رشد سریع سایت در نتایج گوگل تمرکز می‌کنند و توجهی به میزان رضایت کاربر نخواهند داشت. هدف اصلی از این کار کسب جایگاه بهتر ولی غیرواقعی است و تلاش می‌شود از نقط ضعف گوگل در تشخیص صفحاتِ بهتر استفاده شود. برخی از تکنیکهای سئو کلاه‌ سیاه که گوگل مستقیما به آنها اشاره کرده است به شرح زیر است:

  • ایجاد صفحاتی با محتوای اتوماتیک و جمع آوری شده
  • ریدایرکت مخفیانه
  • تقلب در نشانه گذاری محتوا
  • متن یا لینک پنهان شده در صفحه
  • محتوای کم و بی ارزش
  • تکرار غیرمعمول کلمات در صفحه

تکنیکهای سئو کلاه‌ سیاه مدام در حال تغیر هستند. و هر زمان که گوگل راه حلی برای شناسایی این سایت ها پیدا میکند روش های جدیدی برای فریب گوگل ایجاد می‌شوند. در این روش شما خیلی سریع رشد می‌کنید و به جایگاه مناسب می‌رسید ولی جایگاه شما بسیار لغزنده خواهد بود و هر روز ممکن است توسط گوگل جریمه شده و از لیست نتایج حذف شوید.

تکنیکهای سئو کلاه‌ خاکستری چیست؟

این اصطلاح کمتر متداول است. اما گاهی اوقات شما سئوهایی را می شنوید که به تکنیکهای سئو “کلاه‌خاکستری” اشاره می کنند. این اصطلاح برای توصیف استراتژیهایی استفاده می شود که جایی بین سئو کلاه‌ سفید و کلاه‌ سیاه قرار دارند.

این تکنیک ها عموما به روش های کلاه‌ سیاه نزدیک تر هستند. ولی به گونه ای اجرا می‌شوند که گوگل قادر به درک و تشخیص آنها از روش‌های سفید نباشد. به عنوان مثال، تاکتیک هایی مانند ایجاد صفحات ورودی ، ایجاد ریز سایت ها و ارسال به دایرکتوری های لینک.

کلاه سفید بپوشید

بسته به کلاهی که برای پوشیدن انتخاب کرده اید. سئو می تواند به موفقیت سایت شما کمک کند یا مانع آن شود. سئو کلاه‌ سفید نیروگاهی است ، که محتوای مربوطه ، کلیک ها ، دید بیشتر ، فرصت های تبدیل بیشتر را ارائه می دهد. از طرف دیگر ، سئو کلاه‌ سیاه مملو از خطر است. جریمه های احتمالی ، خاموش شدن سایت ، برگشت ، تجربه نامطبوع کاربر و از دست دادن فرصت های تبدیل. به خوبی تاکتیک های کلاخ سیاخ و سفید را بیاموزید و روش مناسب را انتخاب کنید.

۰%

امتیاز کاربران: ۴.۳ ( ۱ رای)

تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا