قالب وردپرسوردپرس

بهترین قالب ‌های وبلاگی وردپرس در سال ۲۰۲۱

این گزارش به معرفی برترین قالب‌های وبلاگی وردپرس در سال ۲۰۲۱ می‌پردازد.

ما در این گزارش می‌خواهیم به معرفی بهترین قالب ‌های وبلاگی وردپرس در سال ۲۰۲۱ بپردازیم.

قالب Baskerville ۲

این قالب وردپرس برای کسانی که از ابتدا شروع به نوشتن کرده‌اند ایده آل می‌باشد. از دلایل پیشنهاد برای استفاده، می‌توان به ساده بودن کاربری و استفاده آسان و رایگان بودن آن اشاره کرد.

قالب Baskerville ۲، ابزار خوبی برای شروع کار وبلاگ نویسی است. شما می‌توانید متن، عکس و فیلم را به راحتی اضافه کنید. حتی می‌توانید با پیکربندی استاندارد، صفحاتی با ظاهری زیبا ایجاد کنید.

قالب وردپرس Baskerville ۲

یک منوی سفارشی دقیقاً در زیر هدر قرار دارد و بدون زحمت بخش‌های مختلف وبلاگ را برای پیمایش آسان طبقه بندی می‌کند.

مطمئناً می‌توانید این قالب وردپرس را به سلیقه خود شخصی سازی کنید تا به شما احساس بی نظیری بدهد. تغییر پس زمینه، تغییر رنگ، نمایش نوار کناری صفحات، انتخاب سه ابزارک مختلف برای پاورقی و سایر گزینه‌ها، همگی از امکانات این قالب وردپرس هستند.

قالب Baskerville ۲ دارای سه الگوی صفحه است. گالری‌ها می‌توانند اضافه شوند، هدر می‌تواند تغییر کند و همچنین می‌توانید لوگو سایت را اضافه کنید. از همه بهتر نیز این است که، استفاده از قالب وردپرس Baskerville ۲ رایگان می‌باشد. از این رو برای کسانی که در حد سرگرمی وبلاگ نویسی می‌کنند بسیار مناسب است.

قالب همینگوی (Hemingway)

قالب وردپرس همینگوی در کل دارای گزینه‌های کمی است. البته در مقابل یک ظاهر تمیز و زیبا دارد و برای کسانی که فقط می‌خواهند با ایجاد پست‌ها کار خود را ادامه دهند بسیار مناسب می‌باشد. این قالب علیرغم نگاه مدرن و سادگی، گزینه‌های سفارشی سازی کمی دارد.

قالب وردپرس Hemingway

برای اطمینان از بهترین تجربه در هر دستگاهی، این قالب وردپرس واکنش‌گرا و دارای یک هدر سراسری عریض قابل تنظیم با پشتیبانی از پیمایش موازی است تا صفحه شما را مدرن و تازه کند. این قالب دارای چهار قالب وردپرس ارسال محتوا و پست می‌باشد. اگر به رنگ پیش فرض آن علاقه ندارید می‌توانید آن را تغییر دهید.

قالب Hestia Pro

در بین بهترین قالب ‌های وبلاگی وردپرس ، قالب وردپرس هستیا پرو، یک تم همه کاره می‌باشد. این قالب وردپرس می‌تواند برای انواع مختلف وب سایت‌ها به کار رود. یکی از مهمترین ویژگی های این قالب داشتن گزینه های جالب بصری است. که می‌تواند میزبان انواع مختلف سایت‌ها باشد و از آن پشتیبانی کند.

اگرچه قالب وردپرس Hestia Pro به عنوان یک تم ایده آل برای وب سایت‌های تک صفحه‌ای تبلیغ می‌شود، اما در واقع بسیار متنوع نیز هست. به عنوان مثال برای همکاری مناسب با وبلاگ‌ها طراحی شده است. شما می‌توانید طراحی این قالب را به سرعت تغییر دهید. همچنین این قالب دارای ویژگی افزودن تصاویر یا فیلم‌ها به هدر نیز هست که وب سایت شما را جذاب‌تر می‌کند.

قالب وردپرس Hestia Pro

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این قالب وردپرس، سفارشی سازی آن می‌باشد. شما می‌توانید بخش‌های هر صفحه را جداگانه تنظیم کنید. همچنین دارای گزینه های بسیار متنوع وبلاگ نویسی است.

شروع قیمت‌ها برای استفاده در یک سایت از ۶۹ دلار شروع می‌شود و شامل یک سال پشتیبانی و به‌روزرسانی می‌باشد. اگر می‌خواهید این تم را در سایت‌های دیگری هم نصب کنید، پلن Business به شما امکان می‌دهد تا حداکثر سه سایت را با قیمت ۹۹ دلار پشتیبانی کنید.

قالب OceanWP

قالب وردپرس اقیانوس، یک تم زیبا و محبوب برای کمک به شما برای ایجاد وبلاگ‌های جالب توجه است.مهم ترین مزیت این قالب، رایگان بودن تم اصلی آن و داشتن گزینه‌های سفارشی سازی فراوان است.

این قالب وردپرس یکی دیگر از تم‌های کاملا واکنش گرای وردپرس است که در وبلاگ نویسی کاربرد دارد و بارگذاری ۳.۶ میلیون از این قالب نشان از محبوبیت بالای آن دارد. به دلیل همین محبوبیت، در حال حاضر این قالب در حال تقویت قابلیت‌های تجارت الکترونیکی خود است.

قالب وردپرس OceanWP

یکی از نکات جالب در مورد قالب وردپرس OceanWP تعداد نسخه‌های دمو آن است و شما می‌توانید موردی را که می‌خواهید در سایت خود اعمال کنید، فقط با چند کلیک انتخاب کنید. البته به غیر از یک مورد، اکثریت قریب به اتفاق آن‌ها رایگان نیستند.

قیمت‌های این قالب از ۳۹ دلار در سال برای یک سایت شروع می‌شوند و با ۱۲ نسخه اضافی پریمیوم و ۱۰۹ نسخه نمایشی ارائه می‌شوند.

قالب Typology

با قالب وردپرس Typology می‌توانید یک وبلاگ تمیز با گزینه‌های سفارشی سازی کافی ایجاد کنید تا بازدید کنندگان خود را به وبلاگ خود علاقمند کنید.

اگر تمام تمرکزتان روی نوشتن است و به مواردی مانند تصاویر یا فیلم اهمیت نمی‌دهید،  Typology می‌تواند موضوع مناسب شما باشد. اما مطمئناً می‌توانید در صورت تمایل تصاویر و ویدئویی را نیز اضافه کنید.

قالب وردپرس typology

این قالب با گزینه‌های هدر، چندین گزینه صفحه بندی، از جمله پیمایش بی نهایت و ابزارک‌های سفارشی (که در نوار کناری قرار دارند) ارائه می‌شود.  Typology همچنین دارای پشتیبانی پست چند نویسنده، سفارشی سازی صفحه ۴۰۴ و حتی یکپارچه سازی تجارت الکترونیکی است.‌

می‌توانید این قالب را با قیمت ۵۹ دلار خریداری کنید که شامل به‌روزرسانی‌های آینده و شش ماه پشتیبانی است، که می‌تواند با ۱۷.۶۳ دلار، شش ماه دیگر تمدید شود.

امتیاز کاربران: اولین نفری باشید که امتیاز می دهد!

تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا