سی پنل

افزایش حجم آپلود در سی پنل / اجرای دستور upload_max_filesize در سی پنل

برای آموزش افزایش حجم آپلود در سی پنل در ادامه با ما همراه باشید.

یکی از عمده ترین مشکلاتی که در هنگام آپلود کردن فایل در هاست های سی پنل گاهی با آن روبرو میشویم محدودیت حجم فایل میباشد به همین دلیل در کیمیاهاست در این مقاله تصمیم داریم به صورت کامل به افزایش حجم آپلود در سی پنل بپردازید .

پس اگر شما هم در هنگام آپلود کردن فایل در هاست های سی پنل این خطای محدودیت مواجه هستید با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

تمامی هاست های ارائه شده توسط شرکت های هاستینگ دارای محدودیت آپلود فایل هستند و این به دلایل امنیتی میباشد چون زمانی که هاستی برای آپلود فایل محدودیتی ایجاد نمیکند این مورد باعث میشود تا امنیت هاست و سایت کاهش چشمگیری داشته باشد چون امروزه هکر ها برای اینکه به هاست و سایت شما دسترسی داشته باشند فایل هایی را در داخل هاست آپلود میکنند اما زمانی که هاست با محدودیت آپلود مواجه میشود تا حدودی امنیت سایت افزایش پیدا میکند.

افزایش حجم آپلود در سی پنل

افزایش حجم آپلود در سی پنل یا دستور upload_max_filesize یکی از دستورات تنظیمی درون پروندۀ پیگربندیِ php است که میزان محدودیت حجم فایل های بارگذاری شونده از طریق PHP را تعیین می کند. در حالتی که این دستور مقدارش کم باشد، مثلاً ۲ مگابایت، زمانی که در حال نصب افزونه یا قالبی هستید که حجمی بیش از این مقدار دارد، به شما خطا داده می شود و مراحل با شکست روبرو می گردد. هر چند شما از روش های دیگر مثل FTP یا File Manager هم قادرید قالب ها و افزونه های سایت خوود را نصب نمایید.

به دلایل امنیتی شاید لازم نباشد که ما میزان حجم مجاز آپلود فایل با استفاده از PHP را بالا در نظر بگیریم. اما در صورتی که شما به مقدار بیشتری نیاز دارید، باید از طریق کنترل پنل cPanel خود طبق ادامۀ این آموزش اقدامات لازم را انجام دهید.

چرا هاست با محدودیت آپلود فایل مواجه میشود؟

تمامی هاست های ارائه شده توسط شرکت های هاستینگ دارای محدودیت آپلود فایل هستند و این به دلایل امنیتی میباشد چون زمانی که هاستی برای آپلود فایل محدودیتی ایجاد نمیکند این مورد باعث میشود تا امنیت هاست و سایت کاهش چشمگیری داشته باشد چون امروزه هکر ها برای اینکه به هاست و سایت شما دسترسی داشته باشند فایل هایی را در داخل هاست آپلود میکنند اما زمانی که هاست با محدودیت آپلود مواجه میشود تا حدودی امنیت سایت افزایش پیدا میکند. برای آموزش افزایش حجم آپلود در سی پنل (اجرای دستور upload_max_filesize در سی پنل) در ادامه با ما همراه باشید.

آموزش دستور upload_max_filesize در سی پنل:

جهت افزایش حجم آپلود بعد از ورود به سی پنل از طریق بخش Software گزینه Select Php Version را مطابق تصویر زیر انتخاب نمایید :

آموزش افزایش حجم آپلود در سی پنل - کیمیا هاست

بعد از ورود به تنظیمات php از طریق گزینه Option مطابق تصویر زیر اقدام نمایید :

دستور upload_max_filesize در سی پنل - کیمیا هاست

تنظیمات post_max_size و upload_max_filesize را مطابق تصویر زیر به مقدار دلخواه تغییر دهید :

افزایش حجم آپلود در هاست - کیمیا هاست

 

در ادامه با روش دیگری از افزایش حجم آپلود فایل در سی پنل بیشتر آشنا می شویم

برای افزایش خجم آپلود فایل های سایت خود می توانید وارد پنل مدیریت سی پنل شوید.

سپس از قسمت software  بر روی گزینه Select Php Version کلیک کنید.

صفحه ای همانند تصویر زیر برایتان باز می شود . بر روی گزینه Switch To PHP Options کلیک کنید.

افزایش حجم آپلود در سی پنل

صفحه ای همانند شکل زیر مشاهده می کنید.

افزایش حجم آپلود در سی پنل

در این صفحه مانند تصویر بر روی حجمی که در سمت راست upload_max_filesize قرار گرفته کلیک کنید.

حجم مورد نظر خود را انتخاب کرده و بر روی گزینه Apply کلیک کنید.

در پایان با کلیک بر روی گزینه Save تغییرات خود را ذخیره کنید.

افزایش حجم آپلود در سی پنل

تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا