سی پنل

آموزش نمایش فایل های مخفی و htaccess در سی پنل (cPanel)

هنگامی که شما هاست لینوکس خریداری می کنید، کنترل پنل هاست شما، سی پنل است، ما در این مطلب برای شما آموزش نمایش فایل های مخفی و htaccess در سی پنل را آماده کرده ایم.

به طور پیش فرض برخی از فایل ها مانند htaccess در پنل سی پنل مخفی هستند. از طرفی بسیاری از کاربران برای انجام تغییرات و یا فعال کردن برخی امکانات نیاز به ویرایش فایل htaccess دارند که در حالت پیش فرض در هاست مشاهده نمی کنید. شما برای مشاهده و ویرایش آنها باید این فایل ها را از حالت مخفی خارج کنید.

نوشته های مشابه

برای مشاهده فایل های مخفی در cPanel (سی پنل) ابتدا وارد هاست سی پنل خود شوید در صفحه اصلی کنترل پنل خود در قسمت FILES بر روی File Manager کلیک کنید.

آموزش نمایش فایل های مخفی و htaccess در سی پنل (cPanel)

پس از ورود به Fle Manager در گوشه بالا سمت راست صفحه بر روی دکمه Settings کلیک کنید تا پنجره پاپ آپ مربوط به تنظیمات فایل منیجر نمایش داده شود.

آموزش نمایش فایل های مخفی و htaccess در سی پنل (cPanel)

در پنجره پاپ آپ باز شده تیک گزینه Show Hidden Files را فعال کنید و در انتها روی دکمه Save کلیک کنید.

هاست لینوکس

پس از ذخیره وارد پوشه  public_html شوید.

نمایش فایل htaccess در سی پنل

اکنون میتوانید فایل htaccess. را مشاهده نمایید. همچنین در پوشه Home نیز سایر پوشه های مخفی نظیر Trash که فایل های حذف شده در آن قرار دارد قابل مشاهده خواهد بود.

امیدواریم آموزش نمایش فایل های مخفی و htaccess در سی پنل (cPanel) هاست لینوکس برای شما مفید بوده باشد. هرگونه سوال و مشکل را در بخش دیدگاه ها وارد کنید تا پاسخ آنها را برای شما ارسال کنیم.

تبلیغات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا