کمک در نوشتن متن با ((جاسپر))

دستیار هوش مصنوعی «جاسپر» در ابتدا به عنوان راهی برای ایجاد تبلیغات معرفی شد؛ اما اکنون یکی از ابزارها برای نوشتن است

 ابزار هوش مصنوعی جاسپر بر روی مدل‌های زبان اختصاصی و سفارشی و سایر مدل‌های شخص ثالث مانند کوهیر، اپن ای آی و آنتروپیک ساخته شده است. سپس داده‌های این مدل‌ها را با اطلاعات ورودی کاربر و داده‌های جستجوی وب ترکیب می‌کند تا بهترین خروجی‌ را تولید کند.

جاسپر به دو روش اصلی کار می کند: یا با یک الگو شروع می کنید یا با یک سند خالی شروع می کنید.

بیشتر تولیدکنندگان متن هوش مصنوعی با قالب ها کار می کنند. شما یک الگوی خاص (به عنوان مثال، پست وبلاگ، تبلیغ فیسبوک، توضیحات محصول) را انتخاب می کنید، اطلاعاتی در مورد آنچه نیاز دارید ارائه داده و روی دکمه generate کلیک می کنید این ابزار محتوا را با همان قالب دلخواه تولید می کند.

نرم افزار جاسپر با گرفتن حداقل اطلاعاتی که به آن می دهید و جستجو در وب برای ایجاد محتوای مرتبط کار می کند یعنی شما می توانید با انتخاب قالب، ایجاد عنوان و تایپ چند جمله در مورد آنچه می خواهید محتوای جدید ایجاد کنید و وقتی بیشتر از آن استفاده می کنید، به طور شهودی یاد می گیرد تا خود را تطبیق دهد.

از آنجایی که این ابزار از وب برای ایجاد محتوا استفاده می‌کند، بنابراین اطلاعات نادرست در دسترس دارد و تشخیص حقایق را دشوارتر می‌کند.

برای ایجاد محتوا با هر یک از قالب های جاسپر:

خروجی چقدر قابل اعتماد است؟

بستگی به محتوا دارد. این ابزار با محتوای گام به گام مستند شده به خوبی کار می کند. اما اگر در مورد موضوع اطلاعات کافی نباشد، احتمالاً ناقص خواهد بود یا ممکن است در کل اشتباه باشد.

نقاط قوت 

نقاط ضعف

جاسپر چقدر هزینه دارد؟

این ابزار 3سطح قیمت گذاری را ارائه می دهد:

خروج از نسخه موبایل