چگونه از حالت ریپورت اینستاگرام خارج شویم؟

گاهی اوقات به دلیل لایک کردن و فالو کردن افراد زیادی در یک شبانه روز و یا ارسال دایرکت های بسیار به افراد مختلف و همچنین عدم رعایت برخی از قوانین اینستاگرام در خصوص کپی رایت و یا بلاک شدن از سوی تعدادقابل توجهی از کاربران، اینستاگرام اکانت شما را محدود یا ریپورت می کند.

البته در صورت ادامه رفتارهای مغایر با قوانین اینستاگرام و منتشر کردن پست هایی که این قوانین را نقض می کند، اینستاگرام یا شما را به صورت کامل بلاک می کند و یا اینکه اکانت شما برای همیشه از دسترس خارج می کند.

با این حال کاربرانی که در حالت ریپورت قرار دارند می توانند حساب خود را به حالت عادی برگردانند. ما در این آموزش به شما یاد می دهیم که چگونه شرایط را به حالت اولیه برگردانید.

چگونگی خارج شدن از حالت ریپورت

برای حل مشکل ریپورت راه های مختلفی وجود دارد که در ادامه به کاربردی ترین و رایج ترین آنها اشاره می کنیم.

اولین قدم برای خارج شدن از حالت ریپورت کمک گرفتن از کاربران اینستاگرام است. اگر تعداد زیادی از کاربران در زیر پست های شما کامنت انگلیسی بگذارند، احتمالا از حالت ریپورت خارج می شوید. که البته این شیوه در 60 درصد موارد موثر نخواهد بود، ولی امتحان آن خالی از لطف نیست.

دومین راه برای خارج شدن از حالت ریپورت، تغییر شماره تلفن و آدرس پست الکترونیکی ثبت شده در حساب کاربری اینستاگرام شما است. شما با تغییر دادن شماره تلفن و مشخصات ایمیل خود در قسمت تنظیمات اینستاگرام از ریپورت خارج می‌شوید.

در نهایت اگر در دو اقدام قبلی نتوانستید از ریپورت خارج شوید، آخرین راه کمک خواستن از اینستاگرام است. برای کمک از اینستاگرام هم می توانید از قسمت Profile خود وارد بخش settings شده و در این قسمت گزینه help را لمس کنید. و پس از وارد شدن به این بخش باید در قسمت مربوط به report a problem متنی را که مشخص کننده مشکل در حساب کاربری است برای اینستاگرام ارسال کنید.

قوانین اینستاگرام را رعایت کنید

و یا اینکه موقعی که خواستید پستی را لایک کنید یا شخصی را فالو کنید با پیغامی که در تصویر بالا نشان داده شده است مواجه می شوید، که در همان جا می توانید با زدن گزینه report a problem، مشکل خود را برای اینستاگرام ارسال کنید تا اینستاگرام آن مشکل را بر طرف کند.

البته در اغلب موارد شما باید مدت زمانی که اینستاگرام شما را ریپورت کرده است، را سپری کنید که معمولا بین 72 ساعت تا یک هفته می باشد و اگر به رفتارهای مغایر قوانین خود ادامه ندهید دیگری مشکلی برای شما وجود نخواهد داشت.

خروج از نسخه موبایل