چطور گوشی شیائومی را برای اولین بار راه‌اندازی کنیم؟

اگر گوشی شیائومی خریده‌اید، راه‌اندازی آن بیشتر از چند دقیقه وقتتان را نخواهد گرفت.

فرقی نمی‌کند که به‌تازگی گوشی سامسونگ خریده‌اید یا گوشی شیائومی، درهرحال اگر برای اولین‌ بار قصد راه‌اندازی آن‌ها را دارید، باید مراحل را با دقت کافی انجام دهید. قبلاً نحوه راه‌اندازی گوشی سامسونگ را برای کاربران این برند آموزش داده‌ایم. اکنون در مطلب پیش‌ رو قصد داریم تا به نحوه‌‌ی راه‌‌اندازی گوشی شیائومی بپردازیم.

ما برای راه‌اندازی از گوشی پوکو X6 استفاده کرده‌ایم که درحال‌حاضر جزو بهترین گوشی شیائومی تا ۱۵ میلیون محسوب می‌شود. توجه داشته باشید که روش راه‌اندازی گوشی‌های خانواده شیائومی یعنی ردمی یا پوکو مشابه یکدیگر است و احتمالاً تنها در برخی از مراحل تفاوت‌هایی وجود داشته باشد.

مراحل راه اندازی گوشی شیائومی

پس‌از روشن کردن گوشی شیائومی برای اولین بار یا پس از ریست فکتوری گوشی شیائومی روی دکمه‌ی فلش ضربه بزنید و سپس مراحل زیر را دنبال کنید:

توجه داشته باشید در صورتی که هر مرحله‌ را رد کنید، پس‌ از راه‌اندازی گوشی، در پنل اعلان گزینه‌ای برای تکمیل راه‌اندازی گوشی مشاهده خواهید کرد که با انتخاب آن در هر زمان می‌توانید تمامی مراحل نادیده‌گرفته‌شده را از این بخش تکمیل کنید.

ضمناً فراموش نکنید که بسیاری از امکانات گوشی مانند ردیابی و بکاپ از اطلاعات با ساخت اکانت شیائومی صورت می‌گیرد که در مراحل راه‌اندازی از کاربر پرسیده نمی‌شود. برخی تنظیمات نیز پس‌ از راه‌اندازی باید پیکربندی شوند؛ چراکه تغییر تنظیمات پیش‌فرض گوشی شیائومی امری بسیار حیاتی است.

خروج از نسخه موبایل